Začali stavať nákupné centrum Trnava Park

V novej obchodnej zóne pri južnej časti obchvatu mesta Trnava začala v minulých dňoch dlhoočakávaná výstavba nákupného centra Trnava Park.
Generálnym dodávateľom stavebných prác developerského projektu nadnárodnej írskej spoločnosti Parker Green je stavebná firma PSG International. Projekt v hodnote približne 100 miliónov eur chcú dokončiť na jar 2012. Podľa zástupcov developera by v centre mohlo nájsť prácu až 1500 ľudí.

Najväčšie nákupné centrum v Trnavskom kraji vyrastie pri obchvate mesta neďaleko automobilky PSA

Nákupný komplex Trnava Park s plochou vyše 30-tisíc metrov štvorcových bude najväčším developerským projektom v trnavskom regióne. Návštevníkom vďaka svojej polohe ponúkne jednoduchú dostupnosť, široké možnosti nákupov vo viac ako 100 prevádzkach a 1 350 vonkajších parkovacích miest.

Na ploche 5-tisíc m² bude hypermarket Tesco. V obchodnom centre by mala byť aj predajňa elektroniky, zóna relaxu a zábavy, vrátane niekoľkých kinosál. Spoločnosť informovala, že prenajatých má už približne 85 až 90 percent priestorov.

Fotogaléria z 3. januára 2011:

Ulož ako PDF
Napísal 3. januára 2011 21:07. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

26 komentárov pre “Začali stavať nákupné centrum Trnava Park”

  1. 1
    marek says:

    dobrá správa. konečne sa trnava aspoň o niečo priblíži k ostatným krajským mestám.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  2. 2
    wolaako says:

    Vianoce a silvester len potvrdili, ze v Trnave sa jedno tesco este urcite minie. Potesia aj kinosaly.

    Thumb up 0 Thumb down 0

  3. 3
    VlaDyka says:

    Co je vsak velka smola tejto lokality, do tejto casti mesta – teda vlastne uz za mestom ! – sa stale neda dostat inak, ako autom….a je otazne, ci sa to zmeni.
    A napriek vytvorenej MHD zastavke v uz postavenej casti je a bude to „len taky Drive-In“.

    Thumb up 2 Thumb down 0

    • 3.1
      danTT says:

      Tak, a ani autom poriadne, chcelo by to ešte jednu komunikáciu priamo z mesta (tuším sa plánuje poza spartan) nie len z obchvatu. Podľa mňa je táto lokalita z mesta velmi zle dosiahnuteľná….bus bude podla mňa len vtedy keď si to TT park (tesco) zaplatí sám….

      Thumb up 1 Thumb down 0

      • 3.1.1
        VlaDyka says:

        Presne tak…. Ja len na margo vety v clanku : „Návštevníkom vďaka svojej polohe ponúkne jednoduchú dostupnosť“, pretoze NEPONUKNE !
        danTT – v blizkosti su planovane az 2 dopravne akcie (ako vies) – jedna je to premostenie zeleznice od Nitrianskej-NAD, pre cele toto uzemie a nielen Trnava Park a druhe je vytvorenie mimourovnovej krizovatky na Zavarskej – ale tu je iny dovod, ako Trnava Park. Nitriansku nedavno dokoncili aj/hlavne s cielom zvysit tam priepustnost, ktora bola uz kriticka. Akonahle pustia tah pomedzi nakladnu dopravu (NAD, Johns Manville) aj ku Trnava Parku, vieme si asi spocitat, co sa asi stane….s priepustnostou Nitrianskej.
        Osobne si nemyslim, ze to pomoze „jednoduchej dostupnosti“, pretoze vacsina obyvatelov zije pomerne daleko od lokality, ci az na opacnej strane mesta – Prednadrazie, Druzba, Vodaren, Na Hlinach…. Stale to je iba o dopravnom napojeni na mesto, cize ziadna slava. Toto sa tu dlho nedari riesit.
        Nikto sem nepride, vsetci sa musia priviezt !
        A ako obycajne, najvacsiu zataz to nasledne schyta ten {zatial jediny} uzol na obchvate, kadial sa ide ja do PSA, aj do uz existujuceho Extensa Business Park, ci Sconto, Suzuki, bude McDonald’s…. Najprv zacne stavebna doprava, a potom zasobovanie a zakaznici. A to znamena, ze tu vznikne rovnaka (dopravna) situacia, ako je dnes tah Rybnikova-Bucianska-V.Clementisa-Veterna, a toto je este k tomu neosvetlena komunikacia (nikde som nenasiel informaciu, ze s to ma zmenit !), s mostom ponad zeleznicu. Staci si spomenut na nie tak davny vypadok tohto uzla kvoli nadrozmernemu nakladu, tusim pre novu elektraren nedaleko, ako to ovplyvnilo situaciu…. A nemyslim si, ze by bolo v plane doplnenie pruhov na obchvate…vobec niekedy.
        Takze, hura….

        Thumb up 2 Thumb down 0

  4. 4
    Cvoky says:

    Vladyka
    to by sa museli v TT koncepcne zacat riesit veci a problemy a nie ich iba lepit a hasit, ked je zle. V TT sa nic nezmeni. Panboh zaplat za nieco co sa dostavuje a nazyvaju to podaktori „obchvat “ . oklamane krizovatky s nebezpecnymi napojeniami atd. zasa to pri problemoch uplacaju pri Peugeote a obchodnej zone na par rokov, ale nic poriadne. Pravda, ze za susednym krajskymi mestami stale zaostavame nielen dopravou a nakupnou sietou. Nitriansku rozsirit trvalo desatrocia. Tak si predstav kolko bude trvat dorobit obchvat na normalny…

    Thumb up 2 Thumb down 0

    • 4.1
      juro says:

      Vladyka suhlasim, toto co sa dokoncuje nieje obchvat ale iba uzka cesticka okolo Trnavy na ktorej sa neda predbiehat. To predbiehanie je problematicke uz aj na sucasnom fungujucom useku „obchvatu“. Ku krizovatke smerom na Zavar/Modranku/Bucany len jedno – napojenie od TT (ZOS) smerom doprava na Modranku je zivotu nebezbecne – bez pripajacieho pruhu. Chodim tade pravidelne a bol som svedkom mnohych kolizii ktore nastastie neskoncili tragicky.

      Thumb up 2 Thumb down 0

  5. 5
    vlaDyka says:

    Pozrite sa….de facto to obchvat je. Pokial ide o slovikovu definiciu : „Obchvat je v cestnej doprave označenie pozemnej komunikácie (spravidla cesta alebo miestna komunikácia), ktorá je určená na obchádzanie obce alebo jej časti, väčšinou preto, aby centrum obce nebolo zahltené veľkým množstvom vozidiel“. Alebo trochu technickeho popisu o ceste I/51: http://www.mdpt-opd.sk/12406
    Bohuzial vsak tato cesta I.triedy nie je pokracovanim R1-tky…to je podla mna na velku skodu.
    Tu ide o to, ze uz hocktora komunikacia v meste bola, ci je vybudovana vo vyssom standarde ako je tato obchvatova, ktora ma vlastne IBA premiestnit tranzitnu dopravu z mesta. Ved na obchvate nie je vidiet ani vodorovne znacenie (keby nejaky byrokrat nerozumel – to si tie biele reflexne ciary na ceste), ani stlpiky a casto ani krajnicu. Tu tmu pod nadjazdami ani nepopisujem…to je (uz roky) nepochopitelne.
    Problem vsak vznikne, ak sa zacnu naplnat mnou uvedene situacie, ked sa tranzitna doprava premiesa s osobnou (aj) pre tento Trnava park. Alibisticky – je to uz za hranicami mesta, ergo „co my s tym“, vsak ano.
    Ja sa fakt uz prestavam divit, ze sa spomina na „stare dobre casy za sociku“, ked sa budovali bulvare a siroke cesty pre nikoho…ktore uz dnes, div sa svete, nestacia. Co sa potom stane s tymi, co nestacia uz pri svojom vzniku.
    ;(

    Thumb up 2 Thumb down 0

    • 5.1
      danTT says:

      Tak, tak….inak je zaujímavé že vo všetkých krajských mestách ZA,NR,BB..aj plánovaný PO, sa plánujú obchvaty, všetko ako 4 prúdovky (niekto môže namietať že sú to R a D cesty, no aj u nás sa mohlo urobiť predĺženie R1, len u nás je takáto cestička v kukurici, to akože nikto nepočíta so stúpajúcou intenzitou dopravy v TT, nerobí sa to aspoň 10 rokov dopredu ??? To miešanie tranzitu a „nakupovania chtivých“ bude zaujímavé, inak ten výjazd na obchvat z mesta pri Domine je ozaj brutálne nebezpečný, nechápem aký blbec tam nenaprojektoval pripájací prud….
      Stav ešte nevybudovaného obchvatu je podobný, ako keď prišiel 1 nemec, odborník a cestnú infraštruktúru, a nechápal prečo sa obchvat BA nerobil hneď 3+3….výsledok poznáme teraz….

      Thumb up 2 Thumb down 0

      • 5.1.1
        VlaDyka says:

        Tak len pdplnim znamu Urb. studiu : Toto je navrh US „Komerčno-podnikateľská zóna Prúdy – Zavarská cesta v Trnave“ z júna 2010, kde sa riesi aj nadjazd obchvatu zo Zavarskej (autor: EKOPOLIS, ako inak) : http://www.trnava.sk/new/viewpage.php?page_id=1396 – Urcene aj pre vsetkych milovnikov trnavskych kruhovych objazdov….
        http://img694.imageshack.us/img694/6085/ttnajazdzavarska.jpg
        Na obr. je OC Domino dole, napojenie je iba v smere jazdy – bez krizovania a pripojovacim pruhom (preto sa zrejme doteraz nic neriesilo), a nadjazd je na uplne novonavrhovanom mieste ako terajsi uzol. Ostatne „suvislosti“ su bez komentara….radsej.

        Thumb up 0 Thumb down 0

      • 5.1.2
        josip says:

        Suhlasim.V inych krajskych mestach ZA,NR,BB sa satvaju ,alebo budu stavat obchvaty ako stvorprudovky,len v TT je akozeobchvat nejaka cesta v poli.Nechapem tuto logiku.Ved narastajuci trend autodopravy je evidentny,tak preco sa hned nespravi nieco na 100%?Je lepsie robit veci len tak ,aby sa nepovedalo? O kvalite useku akozeobchvatu medzi PSA a Bucanskou nema zmysel ani pisat.

        Thumb up 1 Thumb down 0

        • 5.1.2.1
          ingwie says:

          Som rodený trnavčan a napriek tomu že Trnava sa za posledných 20 rokov výrazne posunula dopredu, musím konštatovať jeden zásadný postreh z rozhodovacích procesov čelných predstavitelov tohto mesta: prijímanie nekoncepčných, doslova úbohých rozhodnutí v investičnej výstavbe. Týka sa to napr. dopravnej ifraštruktury. Nie je predsa mysliteľné v 21. storočí, v čase výrazného automobilového rozvoja, aby sa projektovali 2-prúdové cesty ako v Hornej Maríkovej. Napr. severný obchvat, to je ako zlý sen, keď vidím , ako v poslednom okresnom meste niekde na východe sú dlhé úseky 4- pruddových ciest a to nehovorím o ZA,NR a BB.

          Thumb up 2 Thumb down 2

          • 5.1.2.1.1
            Michal Okruhlica says:

            Skoda, ze celni predstavitelia mesta ani mesto nemaju s obchvatom nic spolocne. Obchvat nie je zalezitost mesta.

            Thumb up 3 Thumb down 0

            • 5.1.2.1.1.1
              Yngwie says:

              To potom nerozumiem, o čom rokovali bývalí ministri dopravy s primátorom TT, bolo to len o finančnom vykrytí investície? Prečo kompetentní nepripomienkovali projekt? Tak sa mohlo teoreticky stať, že investor by dal zrealizovať tento obchvat ako jednosmernú komunikáciu a povedal by , že v TT to stačí a nikto by sa neozval. Môžem každého ubezpečiť, že napr. v NR, ZA či PO by podobný projekt neprešiel ani na polných cestách.

              Thumb up 1 Thumb down 0

  6. 6
    Cvoky says:

    chlapci, stav je taky, ze Vy tu vypisujete a hladate riesenia, co kazdy normalne uvazujuci clovek vie, ale pokial je nastavena spolocnost , ze o vsetkom zasadnom rozhoduju politici a ich posluhovaci, ktori boli zvoleni cez peniaze mocnych ludi za nimi a po volbach chcu svoje peniaze naspat, nic sa nezmeni. vy hladate logicke argumenty a riesenia, ale nemozte ich pri takomto stave spolocnosti ocakavat. Rozhoduju povolebne rozdelenia sfer a moci, firiem , ktore budu zucastnene na akciach atd. Toto skutocne rozhoduje. takze neberte si casa energiu a kaslite na to. Obcianska spolocnost na svk je neziaduce- rozumej – nepozerajte nam na prsty. Po volbach ste uz neziaduci. pekny vikend

    Thumb up 4 Thumb down 0

    • 6.1
      VlaDyka says:

      Presne…. ale presne z tohto tieto „odvetvia“ ťažia a profitujú. Z celkovej apatie, ktorá je priam zakorená v nás všetkých. To nepopieram….
      Ja osobne mám aspoň to málo chuti na to aspoň ukázať prstom. (a za toto vďaka pokovi) Lebo je mi jasné, ako sa veci majú, presne tak, ako to spominas. A ak nahodou niekedy ta motyka streli, tak tym skor. A ak nie…a just ukazem….ukazovakom.

      Thumb up 2 Thumb down 0

  7. 7
    Zuzka says:

    a kedy to už dostavajú, ved už je september a stále nič, hlavne že to stavaju od januára. čo sa vyskytli nejaké problemy?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  8. 8
    stefan b says:

    Pan Pokorny dal by sa kontaktovat ohladom parcika hlavny architekt mesta a pamiatkari ? myslim, ze tolko reakcii na tomto portali by ziadali stanoviska aj tychto ludi a hlaven ich nazor bez alibistickych vyhovoriek. je to fer. Nie ?

    Thumb up 1 Thumb down 0

  9. 9
    stefan b says:

    dakujem za vsetkych. pekny Jarmok 2011 a cely vikend

    Thumb up 2 Thumb down 0

  10. 10
    peter says:

    preco sa vobec nestavia trnava park?chodim casto okolo a od januara sa nic nedeje?

    Thumb up 0 Thumb down 0

  11. 11
    karol says:

    Od začiatku to bol len blaf mali peniaze tak akurat na zemnú pláň , biznis nefunguje ako aj Outlety Voderady a Senec a vraj majú vypredané :)

    Thumb up 1 Thumb down 0

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.