Cestári si opäť vybrali „najvhodnejší“ termín na maľovanie značenia

Obraz cestárov, striekajúcich vodorovné dopravné značenie počas zhustenej dopravnej špičky, si pamätáme ešte z čias socializmu. Už v období, kedy po našich cestách jazdilo niekoľkonásobne áut menej ako dnes, dokázali cestári, ktorých vyhnali na cesty v tom nejnevhodnejšom čase ich vedúci, pekne vytáčať vodičov v škodovečkách a žigúlakoch.

V piatok predpoludním si dali cestári zo Správy a údržby ciest Trnavského samosprávneho kraja „dostaveníčko“ na Hlbokej ulici.

Križovatka na Hlbokej ulici, piatok 13. mája o 10. 30 hodine

Dookola sa opakujúcim tvrdeniam o nedostatku peňazí za nočné alebo víkendové príplatky pre robotníkov by človek aj rád uveril.
Lenže v tomto prípade si väčšina ľudí môže myslieť iba jediné – šetrí sa na nesprávnom mieste a v nesprávnom čase.

Ulož ako PDF
Napísal 13. mája 2011 11:04. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

5 komentárov pre “Cestári si opäť vybrali „najvhodnejší“ termín na maľovanie značenia”

  1. 1
    Veve says:

    presne to iste ma napadlo ked som tade dnes prechadzala…

    Thumb up 6 Thumb down 1

  2. 2
    deMayer says:

    V pondelok [!!!], cca o 8.00 [!!!] na Cukrovej pri COOP Jednota – na tej krizovatke , kde je aj bez toho rano veselo 2 ulice naraz chalani v pohode odstavene do pol pruhu a striekali nove prechody, Mne sa to paci, je to parada ze budu nove, ale preco kvoli tomu musi klaknut cely „obchvat“ hentym smerom? To sa ozaj neda robit nieco take mimo dopravnej spicky. Aaaale co, ovce vydrzia chvilu, co by sa s tym kto trapil…

    Thumb up 8 Thumb down 1

  3. 3
    Watchdog says:

    Znacenie by mali malovat trvacejsimi farbami aby dlhsie vydrzalo. Lenze to by zase niekto nezarobil.

    Thumb up 4 Thumb down 2

  4. 4
    arokomlkek says:

    NOVÝ ČESKÝ VYNÁLEZ: Silkot 70-80 s dvojčlennou posádkou dokáže opraviť výtlk za 10 až 15 minút. Stroj stojí okolo 2 milióny českých korún. K opravám stroj využíva ojedinelú technológiu tepelného spracovania odpadu, vznikajúceho pri brúsení asfaltových vozoviek, ktoré obce vyvážajú na skládky. Od nápadu k realizácii uplynulo zhruba päť rokov. Najdôležitejšími súčasťami stroja sú ohrievací zásobník na 1,1 metra kubického recyklátu a zadné sklopné nahrievacie čelo, dovážané z USA. A ako celý proces opravy výtlku vyzerá? V zásobníku sa recyklát za tri až päť hodín vopred zahreje na potrebných 150 až 160 stupňov Celsia. Po príjazde na miesto sa zo stroja spustí zahrievacie čelo, ktoré nahreje výtlk i jeho najbližšie okolie rovnako na 150 až 160 stupňov. Recyklát zo zásobníku sa potom do výtlku nasype a dokonale zhutní vibračným valcom. Opravovať takto vedia až 15 centimetrov hlboké diery. Po ďalších desiatich minútach už cez opravené miesto môžu bez problémov jazdiť autá. Opravené miesto by malo vydržať tri roky. Bežná rýchlooprava vydrží maximálne rok a je trikrát drahšia. http://www.siltek.cz

    Pro menší lokální opravy nemá silkot podle Jakoubka v ČR technickou ani ekonomickou konkurenci. „Svým zákazníkům tak můžeme na provedené práce dávat i dvouletou záruku. Za metr čtvereční, tedy v podstatě za opravu jednoho výtluku, si během roku účtujeme 500 korun, a teď v zimě kolem 600 Kč,“ upřesnil Jakoubek.
    http://www.mojevideo.sk/video/7fef/diery_z_ciest_zmiznu_za_niekolko_minut.html

    Thumb up 5 Thumb down 0

  5. 5

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.