reklama

Železnice začali v Trnave s budovaním novej vstupnej budovy, stavebné práce si vyžiadajú obmedzenia

Železnice Slovenskej republiky (ŽSR) začali v Trnave v decembri 2017 rekonštrukciu vstupu do podchodov v smere od Pošty na Dohnányho ulici.

Dôvodom rekonštrukcie je vybudovanie novej vstupnej budovy, ktorá umožní vstup cestujúcich v smere od Pošty do podchodu pre cestujúcich a zároveň aj do podchodu k výťahom.

Obe cesty budú bezbariérové a značne zlepšia bezpečnosť vstupu do priestorov železničnej stanice Trnava, informujú železnice v tlačovej správe.

Ilustračné foto

„V rámci tejto stavby sa zrealizuje úprava podchodov, mobiliár, informačný a orientačný systém, prístupový chodník, kamerový systém, rozhlasové zariadenie a prípojka nízkeho napätia. Realizácia projektu si vyžiada aj určité obmedzenia. Predpokladané náklady na stavbu vstupu do podchodov sú 789 000 eur. Z dôvodu stavebných prác je preto od 8. januára 2018 (plánovaný do konca roka 2018) vstup do podchodu v smere od Pošty a aj z podchodu pre cestujúcich smerom k Pošte uzatvorený a nebude možný prechod podchodom smerom k Pošte,“ informujú Železnice SR.

„Cestujúcich prosíme, aby používali prístupovú cestu z budovy železničnej stanice po Dohnányho ulici,“ pripomínajú.

ŽSR intenzívne rokujú so zhotoviteľom stavby o umožnení využívať novovybudovaný vstup do podchodu v smere od Pošty na Dohnányho ulici v skoršom termíne, pričom zo strany zhotoviteľa bolo prisľúbené, že vynaloží maximálne úsilie, aby umožnil na základe predčasného užívania tento vstup užívať k termínu 31. októbra 2018.

V decembri 2017 súčasne začala realizácia posledného nástupišťa s označením 2 v ŽST Trnava. Práce, ktoré si budú vyžadovať výluky, sa začnú v marci 2018.

ŽSR sa cestujúcej verejnosti za spôsobené ťažkosti ospravedlňujú a prosia, aby si vytvorila časovú rezervu k príchodu a odchodu na železničnú stanicu Trnava.

Ulož ako PDF
Napísal 15. januára 2018 0:11. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

17 komentárov pre “Železnice začali v Trnave s budovaním novej vstupnej budovy, stavebné práce si vyžiadajú obmedzenia”

  1. 1
    obcan says:

    Hned mohli rozsirit aj susedny zeleznicny podjazd pre auta.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 19 Thumb down 9

  2. 2
    jojo says:

    mohli, ale teraz v TT nieje záujem riešiť auto dopravu.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 23 Thumb down 11

  3. 3
    Doprava says:

    Auto je zločin :) auto je zlo :)
    Hromadna doprava riesi vela veci. Ale o tu uz v Trnave nie je zaujem.
    Je nefungujuca a ludia o nu stratlilizaujem.
    Ale v Trnave normalna dopravna siet na urovni krajskeho mesta stale nie je.
    Mosty pod zeleznicou su iba dva. Desatrocia tieto stuple nikto neriesil. Iba ak pre volbami, alebo neskoro, ked je zeleznica zmodernizovana uz v Leopoldove.
    Dopravu tu vzdy riesia ludia z dedin, mimotrnavski ludia.
    Esteze na tych zelezniciach nechrapu, ako sa tu chrape desatrocia v dopravnom rieseni “ mesta “ Trnava. Stale budeme iba dedina. A myslite si cokolvek.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 20 Thumb down 10

    • 3.1
      Svetlý zajtrajšok says:

      Jaká doprava? Taký archaizmus?
      Elektrické kolobežky, bicykle, peší pohon. Čakám, kedy objavia elektrické chodúle, budeme s nimi robiť 5 metrové kroky.

      Thumb up 2 Thumb down 2

  4. 4
    Realita says:

    Páni ten železničný podjazd sa nedá rozšíriť.Keď máte riešenie, tak to treba zverejniť. Reálne podklady poprosím. Nielen trepať dve na tri.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 17 Thumb down 18

  5. 5
    jojo says:

    „ten železničný podjazd sa nedá rozšíriť“, veľa vecí sa v Trnave sa nedá ……. , že ma to už neprekvapuje.

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 18 Thumb down 10

  6. 6
    Vlado says:

    A teraz príde pán fuzak a vysvetlí vám aky ste hlúpi že niečo také chcete a zvlášť keď sa to nedá. 😁

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 21 Thumb down 9

  7. 7
    sTToka says:

    šecko sa dá
    ked môže mať tokio niekolko dialnic nad sebou, preco nemozeme mat my dve cesty nad sebou?

    Tento komentár vás zaujal... Thumb up 15 Thumb down 12

  8. 8
    Vlado says:

    Neviem prečo niekoho urazas za to že by chcel širší podchod? Veď to je pravda zišiel by sa. Stačilo povedať že by to bolo finančné náročné a železnice na to nemajú.

    Thumb up 5 Thumb down 8

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.