reklama

FestHry 2018: Víkend v znamení zábavy pre celú rodinu

Ďalší ročník festivalu hier, hračiek a zábavy FESTHRY 2018 začne už v piatok 16. februára a potrvá až do nedele.

O pár desiatok hodín sa otvoria brány Mestskej športovej haly v Trnave pre návštevníkov už deviateho ročníka festivalu, plného spoločenských, strategických, rodinných i party hier.

Tradične sú pripravené i stavebnice, hlavolamy, šach, či rozšírená zóna pre obľúbený stolný futbal a air-hockey.

Ilustračné foto

Novinkou tohto roka je LEGO®, kde budú mať návštevníci možnosť okrem klasického stavania, vidieť mozaiky, autá na diaľkové ovládanie ale i balónový pohon.

Na menších návštevníkov čakajú nafukovacie atrakcie, detský kútik, v rámci sprievodného programu divadielka, maľovanie na tvár, hodiny angličtiny, či tanečné vystúpenie.

Organizátori pozývajú na toto obľúbené podujatie s neopakovateľnou atmosférou, množstvom súťaží a turnajov o zaujímavé ceny, kde si prídu na svoje všetky vekové kategórie. Pri hrách nebudú chýbať skúsení promotéri, ktorí radi pomôžu s pravidlami.

Viac o podujatí, súťaže a bližšie informácie o sprievodnom programe nájdete na facebookovom profile FestHry Trnava – festival hier, hračiek a zábavy.

Podujatie je otvorené v piatok od 15. do 20. hodiny, v sobotu v čase od 10. do 20. hodiny a v nedeľu od 13. do 18. hodiny.

Ulož ako PDF
Napísal 15. februára 2018 7:31. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Pozvánky, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

213 komentárov pre “FestHry 2018: Víkend v znamení zábavy pre celú rodinu”

  1. 1
    hráč says:

    tak tieto hry to je lepšia správa ako nejaké voľby

    • 1.1
      ovca says:

      Vdaka Mrazovi, ktory to cele vymyslel a uviedol do zivota a doteraz sa na tom organizacne podiela. Velka vdaka, chodime s detmi na vase akcie, nielen na Festhry,ale aj na festival mladych rodin a na dobrovolnikov detom.

      • 1.1.1
        Ostromír Hromislav Slavoboj says:

        Ovca, myslíš že ten tvoj análny príspevok ti prinesie popredné miesto na kandidátnej listine?

        • 1.1.1.1
          ovca says:

          Ja kaslem na celu politiku,do toho hnoja by ma nikto nedostal.. To akoze fakt,ked clovek vyslovi s niecim suhlas a niekoho pochvali tak je automaticky politicky orientovany, ritolez, poorovec,.. ???

          • 1.1.1.1.1
            Marko R. says:

            Asi tak, tu každý kto neadoruje Petra Bročku automaticky pracuje pre Vlada Poóra. Ja mám s ním problém cez biznis, nie osobne. Firma, pre ktorú robím išla do sporu s mestom a ten chlap sa správal čudne ale jeho zástupca Tibor Pekarčík to bola údajne hotová mafstory a tak sme to zabalili už skraja, pre istotu.

            • 1.1.1.1.1.1
              dzony says:

              „UDAJNE“
              dalsia Andersenova rozpravka…?

            • 1.1.1.1.1.2
              kuku says:

              Udajne,….. inak povedane si si to vymyslel

              • 1.1.1.1.1.2.1
                HIM says:

                :) jasne, takze kazda kauza, ktora vyjde na mesto, na smer PB a TP bude vymyslena? Hej? Chces nejaku verejne kuku, kde sa bude hovorit o skode cez 30 mega? Aj ta je vymyslena? Uz Vam naozaj v LTT hrabe?

                • 1.1.1.1.1.2.1.1
                  kuku says:

                  daj mi nieco realne, nie dristy typu: jedna baba povedala

                  inak si len konspiratorko :)

                  znovi vam umieracik banda poorova :)

                  • 1.1.1.1.1.2.1.1.1
                    Strategia je jasna says:

                    Pozorujem, citam. Peto, Peto, Ty si zvlastny chalan, aspon tym astroturferom povedz, ze nech neprezradzaju celu Tvoju strategiu boja o kreslo. Zase tu mas nejakého „kuku“, ktory nevie z vety „chces nejaku verejne kuku, kde sa bude hovorit o skode cez 30 mega? Aj ta je vymyslena?“ identifikovat, ze ide o City Arenu.

                    Takze Tvoje a LTT jasne buzzword do volieb je POOR. Jeho buzzword bude podla mna SKODA MESTU. Ach jaj, skoda Ta.

                    Najmi si lepsich spindoktorov a skus hladat konsenzus. Tvoj kedysi kamos M.

                    • 1.1.1.1.1.2.1.1.1.1
                      kuku says:

                      na com ficis kdhacik? vasa strateia je jasna, snaha zdiskreditovat nezavisleho Brocko a dosadit vasho cloveka

                      politicki sponzori si uz brusia zuby, minule vasi 2 kandidati za brockom dokopy neziskali tolko co Brocka :))

                      takze preto prskate co?

                    • 1.1.1.1.1.2.1.1.1.2
                      Si úplne mimo says:

                      Áno stratég,ta City Aréna je vymyslená. Jednoducho to ujo Troka..a spol.nedomysleli.Naštudujte si zakony EÚ a potom mudrujte. Ste niekde v prd…,že EÚ myslela aj na oligarchov a podvodníkov? ??Ktorých môže zažalovať hocikto? ??A nič sa im nemôže stať? ?Ten Váš Bastrnak s Ficom či Harabinom Vám nepomôže. Pekné večer.

          • 1.1.1.1.2
            dzony says:

            Ja viem o co ti islo, ty vies o co ti islo, vsetci to vieme tak skonci to radosinske naivne divadlo ;)

  2. 2
    je v tom Mráz says:

    A robí to slušný človek, R. Mráz.

  3. 3
    Daj pozor, lebo Juraj je online says:

    Daj pozor, lebo Juraj Fuzák je online a nakoľko si pochválil R. Mráza, budeš: „kopunek, alebo poorov lokaj, alebo kadehackosmeracka mafia“. Určite celkom isto si jeden z týchto troch možných prípadov, nie? :) Pozdravujem juraj.fuzak@trnava.sk

    • 3.1
      Terka says:

      Taxikári minimálne 200 000 eur ročne vyčleníme v rozpočte na taxi službu pre matky s detmi a chorými dôchodcami Trnavčanmi na odvoz a dovoz v rámci návštevy lekára.Verejný prísľub kandidátov na poslancov za stranu Doma Dobre. Prvý z bodov našej predvolebnej kampane. Financie sú v rozpočte len ich treba správne použiť. Pokiaľ dostanete ešte raz otázku „vieš kto som ja“ ,treba okamžite odpovedať darmožráč čo žije s našich daní. Prosím pomáhajte starým ľudom a matkám s malými detmi ,zaslúžia si našu úctu !!! Verím že sa pridá aj Rasťo. Regovať pod článok o oznámení kandidatúry Bročku sa nedá tak som zvolila tento spôsob.

      • 3.1.1
        Trulo says:

        Super nápad,tí ľudia si to zaslúžia. Jednoduché a účinné.Všetci si zaslúžia pomoc mesta.

      • 3.1.2
        Labakan says:

        Terka dobrí nápad proti váha bicyklom pre študentov .Matky a starí ľudia si to zaslúžia. Vylepšiť to fungujúcim dispečingom, ktorý by spolupracoval a reguloval príchody a odchody. Keď som to prepočítal tak za tie peniaze je možné denne túto službu poskytnúť 110 pacientom denne, pri 30 dňovej prevádzke.

        • 3.1.2.1
          občan says:

          Terka – áno určite dobrý nápad, mamičkám, deťom, starým ľudom resp. imobilným treba pomáhať.
          Strana DOMA DOBRE si dala prekrásny predvolebný sľub, dať 200tisíc z rozpočtu mesta na takýto typ dopravy a pomoc pre občanov. Otázka dňa však je prečo by to teraz malo riešiť vedenie mesta a prečo to už dávno pred 30 rokmi pre občanov členovia strany DOMA DOBRE dávno nevyriešili.
          DOMA DOBRE :
          – predseda strany Vladimír Chovan, člen HZDS, člen SNS, minister pôdohospodárstva SR od roku 2009, niekoľko spoločností
          – člen strany Peter Tomeček, člen HZDS, Aliancie demokratov, Ľudovej únie, poslanec NR SR 1992-1994, poslanec MZ Trnava, predseda VÚC 2001-2005, niekoľko spoločností ŽOS,ARAD, NAD, Vagonka Poprad. Ako župan v roku 2004 bol aj šéfom dozornej rady spoločnosti oprávarne vagónov ŽOS TA, ktorá kúpila 6 ha pôdy pri budúcej automobilke PSA Pegueot v zrýchlenom konaní.
          DOMA DOBRE má mimo iného vo svojom programe : …. financie sú v rozpočte len ich treba správne použiť … Prečo teda títo ľudia financie z rozpočtu 30 rokov správne nepoužívali keď boli furt pri moci ????
          Mamičky, deti, starí ľudia sa už mohli voziť bars aj na helikoptérach zadarmo.

          • 3.1.2.1.1
            Terka says:

            Ako kádrovák si to zvládol, čo bude ďalej nechaj na nás. Spravíme všetko preto aby sa prestalo hazardovať s rozpočtom mesta aby sa nepodporovali firmy na úkor občanov mesta. Prezradím ti že Vladimír Chovan je zo starej roľníckej rodiny, ktorí vzdorovali komančom do roku 1962. Danko mu spravil vynikajúcu reklamu, keď povedal že nie je politik on je pracant ,tak ho tam treba nechať, pracovať. Peter Tomeček odišiel z HZDS lebo nesúhlasil s praktikami ktoré sa diali.Nahradil ho na poste VÚC tak milovaný Mikuš. To len pre tvoje rozšírenie vedomostí. Takých zmien v rozpočte ako je spomenutý v súvislosti so službou občanom vo forme odvozu a dovozu lekárovi bude viac,pričom nebude to mať dosah na doteraz poskytované služby.to len preto aby v Trnave- DOMA DOBRE bolo.

            • 3.1.2.1.1.1
              občan says:

              Ja nie som kádrovák ako asi ty, to sú fakty.
              Smutné, že pán Chovan sa spojil s tými, proti ktorým jeho rodina vzdorovala.
              A hazardovanie s rozpočtom mesta ? Konečne sa s ním nehazarduje.
              Napr. namiesto 1 Eura do rozpočtu mesta za predaj mestských pozemkov s rozlohou 14710m štvorcových pre Aqua park kde na základe znal. posudku tieto mali pred voľbami v roku 2014 hodnotu 1,3 mil Eur sa po voľbách predalo investorovi za cenu 1,2 mil. Eur a nie za 1 Euro a dnes sa z toho buduje a rekonštruuje areál Slávie.

            • 3.1.2.1.1.2
              Oponent PB says:

              A kde sa dozviem Vašu email adresu milá Terka? Tuším chcem to isté čo Vy a Peťo Bročka bude taká laskominka pre mňa na spájanie

          • 3.1.2.1.2
            DPH says:

            Koľko ľudí sa môže pochváliť že vyhralo súdny spor s Lexom st. To len na dokreslenie morálneho profilu. Kádrová rezerva na nositeľa svetla ,alebo majiteľa galaxie ? Takže aj to píše život .A Nasťa je Z L A T Á !!!!

          • 3.1.2.1.3
            Dan says:

            Dobre píšeš občan, títo ľudia sa opätovne vracajú do politiky.Boli v skorumpovaných stranách a teraz sú svätci. Dáme akože 200 tisic eur na sociálne služby a budeme ďalej kradnúť. Nič iné len karieristi a budúci smejdi. Zas treba rozlišovať čo je sociálny prípad, nebudú ľudia podporovať napr.asocialov čo sa nestarajú o deti,preslopu v šenku peniaze alebo ich prefajcia. Je to výmysel starých stranikov.Čisto komunistický výmysel. Tak držím palce strane,aby sa ďalej dostala….

      • 3.1.3
        Zbláznili ste sa? says:

        Chorý nápad. 200000 eur pre taxikárov? To aký taxikár si zakladá stranu?
        Keď už, tak príspevok priamo mamičkám alebo dôchodcom ale v žiadnom prípade nie taxikárom.
        Absolútna nekompetencia autora návrhu. Čistý TUNEL.

        • 3.1.3.1
          Suhlas says:

          Suhlas, ale to nic neberie na fakte domu, ze po nich primator vrieska. Cisty TLK.

        • 3.1.3.2
          Terka says:

          Nemusíš mať obavy. Určite to nebude v štýle Bronco alebo Cukru. Bude záujem aby služba slúžila tým čo to potrebujú a nebola zneužívaná. Takže s tým tunelom opatrne. V mestkom zastupiteľstve sedí rodina autora tunela v tuneli, že aj mnohý oligarchovia pri nich pôsobia ako učni prvého ročníka osobitnej učnovky.

        • 3.1.3.3
          Labakan says:

          Ti si už ako Bročka s Fuzakom ktorý nevedia čítať , alebo s porozumením písaným textom. Terka tam píše že v rozpočte vyčlenia na taxi službu , nie že dajú taxikárom.

          • 3.1.3.3.1
            Zbláznili ste sa? says:

            A ako sa taxikárom tie peniaze dostanú?
            Toto je pointa.

            Autor, resp. obhajca tohoto návrhu by to mal vysvetliť. Čakám.

            • 3.1.3.3.1.1
              Terka says:

              Neboj sa nič nebude to ako s tým kosením čo trepal Bročka ako o zlom systéme a potom nevie čo s tým spraviť. Počul som že už v predvolebnom roku aj zvýšil ceny, len aby to dáko zachránil. Až dovolíš spôsob realizácie si necháme pre seba aby si ho niekto neprivlastnil. Súhlasíš ? Keď nie môžeš trepať rukami i nohami a kričať pomóc tunel.

            • 3.1.3.3.1.2
              Nie som autor says:

              Čo ak autor má v prdeli vaše čakanie a bol predtým napríklad minister a je celkom doma v správe vecí verejných a napríklad pozná model vhodný z pohľadu zákona o verejnom obstarávaní a v legislatívnych normách vzťahujúcich sa na miestnu samosprávu? Čo ak ten kto to vymyslel dávno pozná model z rozvinutých miest Európy? Príliš sofistikovaná odpoveď? Asi áno. Toto je váš problém. Niekto má model sociálnych služieb a vy chcete vysvetliť zákonný postup. Váš hrdina Bročka nemá model na nič ale zato efektívne natiera lavičky. Ani v tom obstarávaní mu to nejde veľmi nie? Ale na instagrame vieme koľko behá a papá a ešte tam chceš aj jeho kakanie?

              • 3.1.3.3.1.2.1
                Hehe says:

                Dobre povedané. Ten človek je amatér a na poslednom zastupiteľstve s ním vytrel podlahu aj kontrolór mesta keď mu zdôvodnil, že on tam na obstarávanie služieb nie je. Naživo si z neho robil srandu

                • 3.1.3.3.1.2.1.1
                  ABC says:

                  To si len vylepšoval image, aby sa nepovedalo, že nič nerobí.Čo ten vypil vína so starým Peťom, výška hladiny v Trnávke by bola 0,8 m ,keby to víno tieklo v potoku, pstruhová rezervácia potok Trnávka.

            • 3.1.3.3.1.3
              Petríkovi says:

              Petrík a nie si nejaký zvedavý?

              • 3.1.3.3.1.3.1
                Zbláznili ste sa? says:

                Komusi tu už načisto hrabe. A to som veľmi slušný.
                Ak tu niekde vidíte „Peťka“, prosím. Ale celkom istotne to nie je pod nickom, ktorým sa vás pýtam, či ste sa nezbláznili. Dávať taxikárom tajným spôsobom 200000.- je primitívny populizmus. Takéto veci musia byť priezračné ako kryštál. Trápnych rozdávačiek peňazí je tu už viac ako dosť.

                Budem teraz dosť drsný. Na tejto diskusii je skutočne veľká hustota grcajúcich pohlavných orgánov.

                • 3.1.3.3.1.3.1.1
                  Komu tu hrabe? says:

                  Pre prispievateľa “Zbláznili ste sa?” mám malú reakciu. Máte pravdu, komusi tu už načisto hrabe, vskutku. A aj ja som veľmi slušný. Hrabe tu vedeniu mesta. Majú víziu niečoho v Kamenáči, spravia vizualizáciu, následne to oznámia verejnosti ako zámer a ani Boh nevie či na toto nájdu peniaze. Tá zábava má podľa poslanca Fuzáka niečo robiť a atraktivitou pre cezhraničný cestovný ruch, čo sa nedá považovať za nič iného ako za vrchol amaterizmu. Tá zábava by stála niekoľko krát viac ako idea s taxikármi, ktorú primerane inteligentní ľudia vedia urobiť tak aby bola transparentná a mala koncového užívateľa, napríklad dôchodcov. Išlo by teda o relálnu politiku sociálnej starostlivosti. Vy, ľudia platení mestom potrebujete už dnes vsugerovať, že ide o “tajný spôsob”. Ak “Terka”, má niečo spoločného s http://doma-dobre.sk/o-nas/, tak skúste požiadať o to, či Vám nepovedia ako to majú vymyslené. Téma taxikári ale nie je o rozdávaní peňazí, niekde niekto písal o kričiacom primátorovi, snažíte sa otočiť tému a vnímanie ľudí. Pozrite si originál príspevku o tom, ako primátor na niekoho niekde vrieskal. Neotáčajte tému, nepomenúvajte nepriateľov, už vopred. Tá vec by možno bola úplne priezračná a úžasná. K rozdávačkám peňazí. Majster v tom je primátor, pretože je to BIG SPENDER a nič iného. Len skrášľuje Trnavu utrácaním peňazí a je jasne presvedčený, že vecou verejného záujmu je nejaká hovadina od Bronco, niekde v parčíku. A posledná vec… Peťo je tu všade. Cez platených ľudí, ktorí do nemoty obhajujú neobhájiteľné “bludy” ako rád hovorí. Nikto Vám, pán kolega, nechce nič zlé urobiť, naisto Vás nechce uraziť. To vy neexistujúce VZN neaktívneho politického subjektu spomenuté niekde na anonymnej diskusii nazývate “tajným” a prípadne “trápnou rozdávačkou”. Toto je Vaša taktika. Jediné čo dokážete je urážať kohokoľvek a nebude Vám z toho jedného dňa dobre, nikomu.

                  • 3.1.3.3.1.3.1.1.1
                    Mudr. says:

                    Krásne napísané, ďakujem

                  • 3.1.3.3.1.3.1.1.2
                    Terka says:

                    Všetci sadia stromky za 35 € za kus, vyvolený 80 € a teraz hovor že nie. Génius karpatského typu.

                  • 3.1.3.3.1.3.1.1.3
                    Terka says:

                    Všetci sadia stromky za 35 € za kus, vyvolený 80 € a teraz hovor že nie. Génius karpatského typu. Aj ja ďakujem.

                    • 3.1.3.3.1.3.1.1.3.1
                      Nemecek Peter says:

                      Kto je vyvolený? Petrík?

                    • 3.1.3.3.1.3.1.1.3.2
                      Terka says:

                      Bohdanovce do T E H O . Objednávka je na internete, v decembri. Úspešný a pekný deň. Meno si nájdi sám na intrernete aby si trochu potrénoval. Až by ti to nešlo napíš ,

                  • 3.1.3.3.1.3.1.1.4
                    Zbláznili ste sa? says:

                    Pre: „Komu tu hrabe?“ :
                    Vieš, kde máš vážnu chybu vo svojej úvahe? Prezradím ti to: Ten pán, za ktorého ma považuješ nepatrí medzi mojich obľúbených, skôr si zaslúži z mojej strany kritické vyjadrenia. Napriek tomu tu nebudem špŕtať gonáduktovodné výlučky, ako to tu robíš ty.

  4. 4
    Filip says:

    p. Pokorný: K tomuto http://www.trnava-live.sk/2018/02/15/peter-brocka-sa-chce-opatovne-uchadzat-o-kreslo-primatora/ a záveru „DISKUSIA K ČLÁNKU BOLA PO OPAKUJÚCICH SA URÁŽLIVÝCH KOMENTÁROCH UKONČENÁ“ sa mi ako hrdému občanovi Trnavy treba vyjadriť, aspoň krátko. Úroveň je hrozná, neprislúcha krajskému mestu, primátorovi a jeho úlohe. Prečo ale zastavujete diskusiu ak
    tam exceluje okrem iného aj pán poslanec J. Fuzák chlapskými rečami typu „Ty budes velky drsnak…“ Prečo nedovolíte aby ľudia videli kto vedie mesto, akú má schopnosť prijať kritiku a ako rozpráva, píše, komentuje svojich oponentov? Drsnejšie slová viete predsa zmeniť na *******? Odpustite ak sa Vám miešam do profesie, ale zaujíma ma názor na toto, ak mi viete odpovedať. Filip

    • 4.1
      Dan says:

      Filip pozri sa do zrkadla.Tak Fuzaka alebo Brocku niekto neustále uráža a on bude akože milý. ..Píšu mu,že na každú svinu sa varí voda alebo že sa posra…Tak niekto mu napluje do tváre a on sa bude pozerať? ?Lebo je poslanec??Budíček!

      • 4.1.1
        Filip says:

        Pozrel som sa do zrkadla. Áno, lebo je poslanec a mal by za každých okolností byť slušným človekom lebo ho platíme my, občania.

        • 4.1.1.1
          Blabla says:

          Kukni Fica aky je mimoriadne neslusny a vulgarny. A vyhrava.
          Ked majitel trnavlive nechce mat skaredu diskusiu na SVOJOM webe tak je to len jeho a nikoho ineho vec.

    • 4.2
      Pravoľuba Dušislava Zvonimírová says:

      Capko zase svojsky strážil kapustnú záhradku. Tak po drsňácky. Ukončenie diskusie je dobré aj preňho.

  5. 5
    Jasna Drahoľuba Múdroslavová says:

    Pre Filipa:
    takáto úroveň debaty tu v minulosti nebola. Prispievatelia sa snažili byť slušní, urážky a znevažovania oponentov boli viacmenej tabu.
    Od posledných volieb sa veľa zmenilo.

    • 5.1
      Xy says:

      Ved na hejte si zalozili kampan chlapci z LT, ked tu DuchSvaty alias poslanec JF hejtoval vsetko co sa dalo. Co sa teraz cuduju,ved je to len taka ista forma diskusie akou sa prezentovali.

      • 5.1.1
        Anna says:

        Ja som začula jednu info z mesta. Primátor je vraj občas taký, že sa dá o ňom povedať, že nemá ďaleko od duševne chorého človeka

        • 5.1.1.1
          DPH says:

          IVKO pusti ten zábavno vzdelávací portál aspom na víkend,veď v minulosti tu odzneli aj horšie príspevky.Tých dvoch aj tak nikto neprekoná myslím PB a JF. Anna PB sa chová ako sa chová dlho,všade kde pracoval to končilo podobne ako na meste.Všade pracoval nanajvýš tri mesiace preto to tak nekričalo. Tu na meste je už tri roky a začína to byť vypuklí problém.Odborník by určite vedel bez urážok, ten problém pomenovať a snáď mu aj pomôcť.

        • 5.1.1.2
          Koceľ Hrdoslav Pravdomil says:

          To čo si začula, si nechaj pre seba. Je to úroveň JPP.
          Keď chceš niečo skritizovať, tak k veci, prípadne s humorným podtónom. Hlavne však bez urážania.

          • 5.1.1.2.1
            Je mi to luto says:

            Koceľ Hrdoslav Pravdomil: aj ja som to počul, správa sa ako psychopat údajne a tým ho neurážam, naopak je mi ho ľúto. Ten tlak musí byť obrovský.

            • 5.1.1.2.1.1
              Koceľ Hrdoslav Pravdomil says:

              Na informáciu: nikoho sa tu nezastávam, proti nikomu nevystupujem.
              „Klasikov“ diskusie prosím, aby ma nikam nezaraďovali.

              Veľmi dávno sme sa hrali jednu hru o prenose informácie vlastnými slovami. Vieš aký paškvil zostal z úvodnej informácie na konci pri poslednom účastníkovi?

              To čo píšeš, si tiež len počul.
              Všeobecne platí, že zverejňovať by sa mali veci, o ktorých sme presvedčení. Nestačí len z počutia. Zvlášť ak sa jedná o ľudí. Inak to je skutočne úroveň JPP.

              • 5.1.1.2.1.1.1
                Palo says:

                Ja som také správanie aj zažil… :( a ospravedlňujem sa za to. Že som ho zažil a rozbil si tým dobrý dojem z primátora.

      • 5.1.2
        DPH says:

        Zákon akcie a reakcie platí.Bročka a LTT používali už v predvolebnej kampani informácie ktoré boli klamstvo. Používali ich v takom množstve že nebolo možné ani ich overiť, alebo dementovať. Po voľbách nastúpili v šľapajách svojich predchodcov,nič zásadné nezmenili. Práce ktoré chcú spraviť oznamujú bezmála ako hotové a vytvárajú dojem, ako by makali do roztrhania tela.Pritom nie sú mnohokrát ani zaslané žiadosti na spolu financovanie. Bombastická správa bude hotové do konca roka. Čo sa potom kto čuduje, že také sú reakcie. Spravovanie vecí verejných je o slušnosti a úcte k vlastným občanom mesta.To im chýba a reakcie VIEŠ KTO SOM JA ? je hulvátstvo najväčšieho kalibru.

        • 5.1.2.1
          Zdravana Herbislava Zdravomilová says:

          Treba vyšetriť, čo ich k tomu vedie. Odkompenzujeme bylinkovou kúrou.

  6. 6
    impeachment says:

    Presne toto to chce !!! impeachment

  7. 7
    Doktor says:

    Ako vidím Porkov klan úraduje stále, smutno Vám je za kšeftami? Myslia si,že v anonymnej diskusii urobia proti kampaň Brockovi.Pritom sa tvária, že akí sú in.Rozprávajú, že Fuzak je vulgárny, pritom sa chovajú ako opilci z posledného šenku. To zas bude plaču po voľbách. ..Hlavne vo VIPke.Caute a užite si víkend.

    • 7.1
      Hentototo says:

      JFK nezhovaďuj sa.

      • 7.1.1
        ooha says:

        Iny komplex vsade vidim Fuzaka a LT ale na druhu stranu placete ze ludia vas nalepkuju ako porovcov a kdhakov a robite to iste sami. Vacsina ludi na tento portal prestala chodit lebo ked to otvoria tak sa dogrcaju.

        • 7.1.1.1
          Keby niečo says:

          Pozri príspevok pod číslom 5. Tam je veľký kus pravdy.

          • 7.1.1.1.1
            ooha says:

            jasne ze sa zmenilo lebo kdh so smerom dosli o svoje fleky a tympadom o ksefty. Tak zacali vydavat bez respetku a ked ani to na ludi nezabralo tak si vybrali tuto diskusiu na trolovanie a nadavanie na Brocku a ostatnych co sa nedaj kupit jak Butko

            • 7.1.1.1.1.1
              Terka says:

              Vážený , keď nadíde ten čas a zainteresovaný stratia svoju moc ako výkonnú tak aj politickú budete vidieť čo sa v Trnave odohralo ako sa nakladalo s majetkom mesta s financiami a nad všetkým dohliadal prokurátor, polícia, politické strany a aj tí akože nezávislý. Estrádne číslo teraz po 20 rokoch speje k záveru, konečnú tomu dali LTT a PB. Z prosperujúceho mesta, zostane len to čo vlastní cirkev a to čo nebudú chcieť exekútori.

            • 7.1.1.1.1.2
              Keby niečo says:

              Si na zlej stope.
              Veľmi dobre si pamätáme, kto začal s hejtovaním, aroganciou, osočovaním a nálepkovaním kritikov. Vyzerá to tak, že si na tej istej vlnovej dĺžke.

              • 7.1.1.1.1.2.1
                ooha says:

                Ja nechapem preco teda verejne nedavas riesienie alebo kritiku jak to robil Brocka. Co chces zmenit pod nickom Keby nieco. Sak ked Brocka a spol su zly tak sem aspon napis koho treba volit? Daj nejake mena ktore sa rysuju a budu teda lepsie pre Trnavu

                • 7.1.1.1.1.2.1.1
                  Keby niečo says:

                  A ty si tu prečo anonymne? Čo chceš dosiahnuť?
                  A neviem na základe čoho ma spájaš s kritikou Brocku. Kde som ho tu kritizoval?
                  Konštatoval som len stav diskusie na tomto portáli a trvám na tom, čo som napísal. Je to tu také divoké od posledných volieb.
                  Všetko.

                  • 7.1.1.1.1.2.1.1.1
                    ooha says:

                    Ja nikoho menit nepotrebujem ja som spokojny a to sa tu nenosi.Pred poslednymi volbami to tu bolo to iste tak prosim ta pomlc. Dokonca sam junior tu vypisoval. To ze je to tu blvanica zato moze par ludi ktori tu pisu rovnake bludy jak kdhaci a smeraci siria po TT takze preto ich tu ludia tak oznacuju

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.1.1
                      pre ooha says:

                      ooha, Peter, si to Ty ? slovo bludy je pre teba také typické, resp. pre všetko s čím nesúuhlasíš:)

                      Ospravedlňujem sa, ani moja vikendova reakcia nesuvisi s tymto článkom, ale keď čítam urážky ľudí, ktorí tu píšu pravdu žasnem.
                      Mám takmer 50 rokov a chodím na radnicu už takmer 20 rokov. Teraz to sná’d dosiahlo dno. Ten človek jedná vážne tak, ako tu ľudia píšu. Poriadne sa s vami ani nepozdraví, na rokovaniach Vás nepočúva, bez ospravedlnenia odchádza. Iný názor, ako ten správny je opečiatkovaný nelichotivým prívlastkom, prídavným menomn. Na budúce Vás už ani nepozdraví, neexistujete. Alebo Vás nevidí. sadnú si inam , ako k Vám. Ľudia majú právo vedieťa, akos a správa prvá osoba v tomto meste. Lekár by to asi nazval narcizmus, arogancia, egoizmus, netolerancia, žiadna pokora, pochopenie pre človeka. dan, Juraj Fuzák a ostatní obhajovači, toto nie je pravda ? Koľko ľudí z blízkeho okolia rozhádal, odvrátil sa im chrbtom. Toto nei je adekvátne jednanie. Urazené , ješitné nespratné dieťa. To nie je kydanie, špinenie. Ľudia z mestského úradu by vám povedali medzi 4 očami o osobných skúsenostiach a urážkach. Bu’d si vstúpi do seba , alebo. pardon za koment, ale nadalo mi. Nice zbytok víkendu. Ak by to bolo napísené inde, tam sa statusy mažú :)

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.1.2
                      bcd says:

                      pre ooha:
                      – intenzívnejšie rozmýšľaj,
                      – menej hejtuj,
                      – rob menej nepotrebného,
                      – snaž sa robiť to, čo ľudia potrebujú,
                      – nekonšpiruj.

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.1.3
                      Je to Peter says:

                      Toto je Peter ako uliaty. Bludy nie su dovod na tuto uvahu. Ale veta „Ja nikoho menit nepotrebujem ja som spokojny a to sa tu nenosi.“ ano. Presne toto je Peter.

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.1.4
                      ABC says:

                      Jeho najväčšia tragédia je že on ani netuší kde mesto prichádza o peniaze, alebo to vie a systém ktorý tu fungoval 25 rokov udržuje pri živote pre vlastný prospech ,ako jeho predchodcovia. Vážený nakoľko veríte ma dátum s 8 na konci? Spláchne ich to ako ho..á na dobre fungujúcom WC.

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.1.5
                      Junior says:

                      A prečo by sem nemohol junior vypisovať? To len Juraj Fuzák môže písať? To čo je za logika? Bludy? To hovorí referent, ktorý sa omylom stal primátorom? Blbvanica je LTT celá a od začiatku

                  • 7.1.1.1.1.2.1.1.2
                    ooha says:

                    No a veta velmi dobre si pametame ja tiez vystizna. Takze si pametate ? Ty niesi jedna osoba? Alebo si onikas?

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.2.1
                      Keby niečo says:

                      Prosím pekne…
                      Toto stanovisko, prípadne veľmi podobné tu odprezentovalo viacero prispievavatelov.
                      Máš prekonšpirovanú hlavu. Možno si ty jedným z miestnych rypákov. S tebou končím.

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.2.2
                      ooha says:

                      Ja som ti napisal ze toto iste bolo aj pred minulymi volbami a to sa da velice lahko pozret kedze je to tam ulozene ty konspirator. Ty ma oznacujes za nejakeho rypaka a po volbach tu citam len rypanie do Brocku a LT to je strasne zaujimave…

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.2.3
                      O čom says:

                      Bcd a spol.začnite menej hejtovat, konspirovat a neširiť bludy najlepšieho investigativneho novinára. Ľudia nechcú bábku ako Butko,Bosnak či Stanko,ktorí doslova poslúchali jedného človeka v Trnave.Čo nariadil,to aj splnili.Všetci Trnavcania to vedia.To že Brocka má chyby je každému jasné. Pre ooha ako sa nazval aj viackrát Brocka nepozdraví a teraz čo? ?Nie bude po celej ulice chodiť a zdraviť všetkých ako …No a tí úradníci ti nerozprávali ako sa choval Bystro???

                    • 7.1.1.1.1.2.1.1.2.4
                      koniec says:

                      To zas dostanete výprask vo voľbách. Len povedzte niektorým vašim kandidátom aby nerozbijali doma nábytok. ..Smeraci úplne skončili, KDH to tiež čaká a nová strana si ani nepr….

                • 7.1.1.1.1.2.1.2
                  Je to Peter says:

                  Tento prispevok je jasny „Keď má niekto pocit, že sa to.ho urobilo málo, tak mu držím palce, aby našiel niekoho, kto dá ľuďom viac, povedal Bročka.“ Čítajte viac: https://mytrnava.sme.sk/c/20749848/brocka-potvrdil-ze-sa-bude-opat-uchadzat-o-post-primatora.html#ixzz57RXhI81V

                  Peter, ktokolvek da ludom viac ako Vy, pan primator. Uz v tejto uvodnej vete zniete arogantne.

                  A naco chcete mena? Na to aby ste ich kompromitovali?

                  • 7.1.1.1.1.2.1.2.1
                    Kukluxklan says:

                    Presne tak, potrebuje nové obete na hejt. Doteraz to bolo KDH a SMER-SK, akonáhle niekto príde s novým menom, ten človek to schytá od Petra už na úvod. Ja sa modlím za to, aby politické strany postavili niekoho so životopisom, skúsenosťami a integritou. Taký druh človeka Petrovi po prvom hejte povie „A kto ste Vy, aby ste ma komentovali?“ Pretože toto je Petrova taktika. Otvárať minulosť ľudí, asi preto že on žiadnu spoločenskú, kariérnu minulosť nemá. Ja osobne nemám záujem o politickú kandidatúru, ale nakoľko ma Peter urazil, rád prispejem k jeho koncu.

                    • 7.1.1.1.1.2.1.2.1.1
                      Zuzana says:

                      Presne tak to je. Mám osobnú skúsenosť s touto vecou. Nebudem ju písať na internet, lebo zas budem nejaký troll (ani neviem čo to znamená), alebo poórovec (v živote som nikoho z tej rodiny nevidela). Ale nevadí, stačí, že Bročkova úderka (ktorá tu evidentne je) má svoje pravidlá a pokyny. Ich odborník na astroturfing to nejako nezvláda, ako ten f*ucking moron, čo tu kritizuje ANONYMNE niekoho, že ANONYMNE kritizuje J. Fuzáka je dôkaz ich geniality, v úvodzovkách. Viem jedinú vec, Petrovi sa niekto postaví a dobre mu z toho nebude už potom. A ak poslednú vetu zase nejaký Bročkofil zoberie ako vyhrážanie, je mi toho človeka ľúto. Iba slušne komentujem, že protikandidát, ktorého som počula, že niekto ide postaviť je človek, ktorý si pána Bročku dá na raňajky.

                    • 7.1.1.1.1.2.1.2.1.2
                      ABC says:

                      Odkiaľ berie tie kádrovácke informácie ? No predsa tato jeho bol vysoko postavený policajt, šikanu ľudí majú geneticky zakódovanú . Tipy ľudí ktorý sa budú snažiť ponižovať a šikanovať ľudí za každého režimu. Viď dal k dispozíci zasadačku MU šíriteľom právd spred 80 rokmi.

    • 7.2
      ? says:

      Anonymný „Doktor“ kritizuje anonymných diskutujúcich a obhajuje Fuzáka.

      Šľahol si si?

    • 7.3
      DPH says:

      Doktorko čo spravil Karpatský génius menom Peťo ,keď podal žalobu na Evropský súd pre neoprávnenú pomoc pri výstavbe futbalového štadióna odborníci hodnotia ako spoluprácu dvoch ako že znepriatelených strán. Nútená správa bude pokračovanie tejto spolupráce. Mesto bude splácať 35 až 45 miliónov eur podľa rýchlosti súdov. Potom budeme môcť povedať že ten štadión sme si postavili za našich daní, aj keď sme taký veľký štadión ani nechceli

      • 7.3.1
        Biznis says:

        Keby som bol majiteľom štadiónu, pri myšlienke na túto žalobu by som si pomyslel, že nič lepšie ma už nemohlo postretnúť. Taký dobrý biznis na obzore.

        • 7.3.1.1
          Trulo says:

          Majiteľom futbalovéh štadióna je mesto Trnava. V roku 1998 veľko kluby Inter a AC Miláno požadovali od mesta výstavbu nového štadiona, alebo jeho modernizáciu.Takže ani v iných krajinách sa to nerobí inak.Cukrú.

          • 7.3.1.1.1
            Palino says:

            Pozrite sa prosím do katastra a potom dajte informáciu čo zo štadióna vlastní mesto. Ja som pozrel mapu a vidím tam len ihrisko a malú tribúnu pre mesto.

          • 7.3.1.1.2
            NEKLAM says:

            neklam, majitel stadiona je poor

            a schvalne, ma inter, alebo AC stadion obklopeny nakupnym centrom?

  8. 8
    Zdraroz says:

    Tak toto, čo predvádzate na tomto fóre, môžem povedať, je čistý primitivizmus. Ale aspoň vidieť, aký mozgový potenciál sa skrýva za kritikmi. Ale chcel som o inom, FestHry sú naozaj dobrá akcia. Minulý rok som sa zúčastnil aj s ratolesťami, celkom slušne sme sa zabavili a navyše spoznali aj nové spoločenské hry, o ktorých som predtým ani netušil, že existujú.

  9. 9
    Zdraroz says:

    Ešte jedna poznámka. Toto mal byť priestor na komentáre k akcii FestHry. Ale vidím, že využívate, každý priestor, na nechutnú a agresívnu kampaň proti súčasným predstaviteľom mesta. Kde chýbajú argumenty, nastupuje zosmiešňovanie a znevažovanie. Ale to je tenký ľad a nakoniec to môže celé vyznieť kontraproduktívne.

    • 9.1
      kuku says:

      KDHaci, Poorovci a podobna postkomunisticka skorumpovana banda zistili ze Brocka nie je taky neschopny ako si mysleli, tak teraz sedia na ritiach a zas1eraju diskusie ich dristami :)

      • 9.1.1
        Aabid says:

        A fakt je to pravda. Ja som moslim, ani jedno z toho co tu pisete a Vas primator mi nie je sympaticky. Aj ja zaXieram diskusiu? Aj ja hovorim dristy? A v com je schopny? Naozaj sa nepytam arogantne, zaujima ma to.

        • 9.1.1.1
          kuku says:

          po tej kdhackej a inej skorumpovanej bande je to hotova vyhra! hlavne ho nedrzi za gule nasa slovenska postkomunisticka oligarcia

          inak povedane, radsej jednookeho pana, nez slepca

          …ale ty odpovedz, v com je neschopny?

          • 9.1.1.1.1
            Aabid says:

            Ja som povedal, ze je neschopny? Povedal som, ze mi je nie sympaticky. Ja Vasej politike nerozumiem len som sa vyjadril, ze sa spravaju ludia ako zver k sebe.

            • 9.1.1.1.1.1
              kuku says:

              no pytal si sa ze v com je schopny….ak by si sa presiel po Trnave alebo aspon sledoval co sa tu deje, vedel by si

  10. 10
    Karol says:

    Niet nad takúto lahôdku. Pridete na rokovanie na mesto k primátorovi. 5 ludí na jednej strane primas a viceprimas a este jeden na druhej strane. Primas celú dobu na smartfone, nezaujem o rokovanie. V polovici sa zdvihne a bez slova odide. A uz sa nevrati. Laskonka.

    • 10.1
      tt says:

      Asi nemal nič k veci🤔

    • 10.2
      Terka says:

      Vieš možno nerozumel o čom sa rozprávate. Rozumie možno náterom farbami, koseniu malou amatérskou kosačkou, zvládne aj s Pekarčíkom výmenu dosiek na lavičke. Taký prípad už ale bol,keď sa stal primátorom Bojníc, šofér primátora. Tiež to nedopadlo dobre. Tí dvaja nemajú ani takú kvalifikáciu, jeden okráda ľudí cez stávkovú kanceláriu a hracie automaty , druhý sa bojí stretnúť toho dvojročného skvelého psíka ZOORA. To už sú len kvalifikačné predpoklady na štatutárov mesta.

      • 10.2.1
        Karol P. says:

        Úplne súhlasím. Nikto nikdy nepovedal, ak s tým nemá osobnú skúsenosť, že Peter Bročka je úplne zlý človek. To, že nemá kariérnu kvalifikáciu na štatutárneho zástupcu mesta je však holý fakt. Veď si to pozrite: http://www.unia-miest.sk/assets/File.ashx?id_org=600175&id_dokumenty=3435. Netreba nikoho urážať, ale hovoriť o faktoch, jednoducho len o faktoch. MDPT SR, Sekcia projektov verejno-súkromného partnerstva, Odbor projektového riadenia projektov – riaditeľ odboru je v prenose na miestnu samosprávu kvalifikácia na mestský úrad, na nejakú middle-management pozíciu, kde mohol svoje skúsenosti ukázať naplno.

        • 10.2.1.1
          dzony says:

          koho zaujima karierna kvalifikacia prosim ta.
          vysledky su dolezite.
          a v tt sa nikdy este tolko nerekonstruovalo ako dnes.
          a hlavne nekradne.
          vsetky tie bandy predtym kradli a nikto na trnava-live.sk nevypisoval.
          zrazu kolko spisovatelov :)
          Brocka skonci najblizsie tak pri volbach 2026 moji drahi.
          zmierte sa s tym a hladajte si ine konicky ako rozkradat mestsky rozpocet ;)

          • 10.2.1.1.1
            Mudr. says:

            Kariérny predpoklad na operáciu srdca zaujíma každého rodiča, ktorého dieťa má choré srdiečko. Správa mesta je to isté pane. Každého zaujíma predošlých 10 rokov praxe minimálne. Nebudete vy náhodou mileniál? Však áno? Rekonštrukcie mesta nie sú robenie lepšieho mesta, je to len jedna malá časť práce primátora.

          • 10.2.1.1.2
            Kimenen says:

            Vzdy sa rekonstruovalo…akurat sa okolo toho nerobilo take halooo, a nedavalo sa z akcie tisíc fotiek na facebook, tisic lajkov a palcov hore.

            • 10.2.1.1.2.1
              Komu tu hrabe? says:

              Tak tak, marketingové deti z FMK UCM. Volič je konzument, oni tovar, takto presne robia „politiku“.

            • 10.2.1.1.2.2
              kuku says:

              a co sa rekonstruovalo? nebolo fotiek, lebo ak sa uz nieco robilo tak v tichosti sa zakazka prihodila kamaratovi, takze nebolo moc dovodu na propagaciu :)

        • 10.2.1.2
          kuku says:

          a stale vyssia kvalifikacia ako 90% kdh-akov, alebo poorovcov!

          • 10.2.1.2.1
            Kvalifikovany volic says:

            Peter Brocka nema vyssiu kvalifikaciu ako priemerny uspesny 30tnik. Nieto este ludia stojaci za Vladom Poorom, niektori. Architekt Adamec? Uspesny clovek. Sef ZOSky, Kyselica – uspesny clovek. Naozaj si myslis, ze sa podari zopakovat model kampane spred par rokov? T.j. kazdy, kto nie je s NIM je s Vladom Poorom a KDH?

            • 10.2.1.2.1.1
              Urazky, urazky says:

              Som zvedavy co vytiahne clovek ako „kuku“ na http://doma-dobre.sk/o-nas/, ak vytiahnu niekoho na svetlo bozie, nejakeho profika napriklad. Asi to, ze je profik… :) a pozna sa s Vladom Chovanom, ne?

              • 10.2.1.2.1.1.1
                kuku says:

                neviem kto to je, mal by som ich poznat?

                pises ako by som na Poorovu mafiu si musel nieco vymyslat

                tie spiny narobili tolko zla Trnave, ze kazdy s IQ aspon 50 nebude volit tych, co desatrocia rozkradali nie len trnavu, ale aj slovensko

            • 10.2.1.2.1.2
              zobuď sa says:

              Vlado Poor je kto??Čašník?Privatizér Mečiara??Alebo sponzor strany???Máš ďaleko od kvalifikovaného voliča…utekaj do žosky na 4 alebo do VIP na Spartak,Renátka s Gustom ťa čakajú.

              • 10.2.1.2.1.2.1
                Kvalifikovany volic says:

                Citujem „Architekt Adamec? Uspesny clovek. Sef ZOSky, Kyselica – uspesny clovek“ Kde som hovoril o Vladovi Poorovi. Sugestivne pises, len co je pravda.

                • 10.2.1.2.1.2.1.1
                  kuku says:

                  uspesny ako bastrnak :)) nas clovek :)))

                  oligarchisticka skorumpovana spina, a nie uspesny clovek

                  vidim ze byvaly rezim nastavil v niektorych ludom zvlastne definicie pre uspesneho cloveka

            • 10.2.1.2.1.3
              kuku says:

              rozdiel je ten, ze Peter dosiahol vsetko sam, len svojou hlavou, na rozdiel od ludi od Poora :)

              fakt tu chceme vladu oligarchu co sa nabalil na pade sociku a jeho mafiu?
              ned*be vam ludia?

              • 10.2.1.2.1.3.1
                Co? says:

                Suhlas, dosiahol vela vlastnou hlavou. Len co to je vlastne? Kedy spravi tlacovku k uspechom? Kedy normalne ohlasi program do volieb? Co ponuka? Ja s Tebou suhlasim, ale hovorim si, ze ked sa toto deje v Trnave, asi by mal zmenit PR manazera, nie?

                • 10.2.1.2.1.3.1.1
                  kuku says:

                  preco by mal robit tlacovku? ludia co tu ziju vedia co urobil….jasneze budu aj frflosi, ale ti su v mensine…aspon podla poslednych volieb…..celkovo vidim na Trnavu viac pozitivizmu a chvaly, dokonca aj na celoslovenskej urovni

                  co myslis tym: ked sa toto deje v trnave?
                  30-40 minuskujucich vsetko pozitivne o Brockovi a vsetko negativne o Poorovi nic neznamena

                  pripocitaj si k tomu zostup popularity standartnych politikov, nenabalil sa na privatizacii, na pade sociku, nema za sebou oligarciu a sponzorov :))

                  v jeho prospech hra to, cim je, a to ako sa vnima politika na slovensku :))

                  ale ak pride niekto lepsi, cert ho ber (Brocku)

    • 10.3
      Punk says:

      Tento viceprimas? https://www.youtube.com/watch?v=YDsUIPQdwIA. Punkz not dead :) !!!

    • 10.4
      kuku says:

      Karci, ak chces dostat do kresla KDHakov, SASkarov, ich sponzorov a podobnu spodinu, musis sa viac snazit

      • 10.4.1
        Kvalifikovany volic says:

        Spodina? Ach ake jasne pouzitie slov, ty bude najaty diskuter panom Brockom, ano?

        • 10.4.1.1
          kuku says:

          ano, spodina, trnavaci zamietli so skorumpovanymi stranami a ich sponzormi, hoci zopar pochlebovacov tu zostalo…len ta rozmyslam, ze kedy ti dojde ze tu uz nemate sancu? Vidim ze Vladino si nas kupil pozehnane, za peniaze by ste trnavu aj hnojom ohadzali :)

  11. 11
    pre ooha od TT človeka says:

    ooha: podľa 7.1.1.1.1.2.1.1.1.1 „pre ooha says“ 17. februára 2018 o 20:28 ide o Teba Peter. A aj podľa mňa. Urážaš ľudí, mám s tým osobnú skúsenosť. V reálnom živote úder nevraciam, v politickom naisto. Môžeš sa tešiť, ja sa teším veľmi.

  12. 12
    dzony says:

    Komunisticky zlodeji jednoducho nemaju ziadny argument tak jedine co mozu je snaha o diskreditaciu Brocku.
    O tom je cela politika stale dokola na Slovensku.
    Ziadna diskusia, argumenty, len snaha diskreditovat osoby.
    Je to trapne, ubohe a nevyspele.
    Uvedomte si jedno: zalezi len a len na vysledkoch.
    Ten kto prinesie vysledky moze byt kludne nacek, fetak, arogant, pankac, cernoch, imigrant, homosexual.
    Jedine na com zalezi su penazenky, zdravie a stastie ludi a ich deti.
    Koniec.

    • 12.1
      Mudr. says:

      Ako lekár nesúhlasím. Primátor nemôže byt napríklad narkoman. Mýlite sa.

    • 12.2
      Kvalifikovany volic says:

      To sa vola anarchia, mily dzony, to co pises. Veta: Ten „kto prinesie vysledky moze byt kludne nacek, fetak, arogant, pankac, cernoch, imigrant, homosexual“ je v polozkach NACEK a FETAK problemova, obe skupiny maju co docinenia s organmi cinnymi v trestnom konani. Taka malickost, ty genius, pravoverny volic punkacov z Lepsej Trnavy.

  13. 13
    Občan Trnavy says:

    Milí moji, toto je z oficiálneho FB primátora krajského mesta, k téme podpory športových klubov – na dokreslenie tejto už teraz celkom sexy diskusie… 😊

    OBČAN (meno nie je podstatné): “…ME do 22 rokov v softballe žien.V meste bude týžden asi 350 až 400 športovcov a realizačného týmu.Viem kolko starostí bude mat klub Trnava Panthers ohladom organizovania tejto velkej akcie a taktiež.viem že už jednali s mestom o spolupráci a pomoci od mesta. Verím,že urobíte maximum pre túto akciu,hlavne po finančnej a propagačnej stránke.V historii tohto športu,sa ešte nikdy neprihlásilo také množstvo klubov z celej europy a preto to bude pre klub dost náročné!Verím ale,že pri takom množstve ludí,ktorí ešte v Trnave neboli,si všetci odnesú z nášho mesta krásne dojmy, budú o nás informovat u nich doma a budú sa k nám vracat ešte v hojnejšom počte!Prajem Vám hodne zdaru a vytrvalosti v práci ktorú robíte pre mesto!A mimochodom velmi dobre!!!” A PETER BROČKA, PRIMÁTOR: ”To je este nic. Toto leto bude absolutne top na medzinarodne turnaje v Trnave: MS v silovom trojboji, MS vo frisbee a ME v dogfrisbee, MS v kinballe a MS v zapaseni juniorov 😎”

    Ide celkom iste o veľmi neskutočne masové športy, úžasný výsledok pán primátor. Ja Vám to preložím ako by to vyzeralo s Martinom Poórom, podobný rozhovor.

    MP: “Máme tu reprezápas, príde asi 20 tis. ľudí z celej strednej Európy, naplnia reštaurácie, taxikári budú hodovať, hotely a penzióny budú mať tržbu, verím, že mesto pomôže… atd”.

    Očakávaná odpoveď: PB ”To je este nic. Na moje mólo do kamenáča budú chodiť hordy nadržaných ľudí z Rakúska, v cyklo parkovacom dome zaparkuje (možno, raz, teoreticky) veľa mojich kamošov, čo chodia za prácou do Trnavy, lebo tu žiadna okrem robotníckej nie je a mne je to jedno. To je ešte nič, ufónec, to ja robím Trnavu Lepšou a ak nie si s tým stotožnený, poviem o Tebe škaredé veci” …

    O tomto je dnešná Trnava. Máme tu svojho vlastného Donalda Trumpa. Len Vy máte primálo politologického vzdelania aby ste to dokázali povedať. Máme tu Donalda Trumpa a nič menšieho sa Trnave nestalo, je to tragédia.

    • 13.1
      Yop says:

      Great words man… :) Poznám veľa takýchto modelových rozhovorov osobne aj ja. Čo nie je z hlavy veľkého PB je hodné začiatku „To je este nic.“, pripadne „To je k*k*t, s ním nerobíme“

    • 13.2
      ABC says:

      Na pochopenie pre mnohých nepochopiteľné.V čase keď Trnava hrala prím v Československu na prelome 60 – 70 rokoch do Trnavy chodilo na futbal 15 000 ľudí z okolia blízkeho aj vzdialeného . Keď tá éra skončila poklesli tržby podniku RAJ o 70 % . To je ekonomická sila tej loptovej hry zvanej F O T B A L !!!!

      • 13.2.1
        DPH says:

        Tieto MS čo sa budú konať v meste sú z iniciatívy rodinného príslušníka primátora.Preto tá zelená vlna , športov o ktorých som počul teraz prvý krát.Som já to len nevzdelanec. Rozmýšľam či nusporiadať MG – majstovstá galaxie v hode mobilom.Majstrovstvá sveta boli tuším vo Fínsku. Keď bude 100 palcov hore a budem vidieť podporu, idem do toho.Podporte,rozhodnite.

        • 13.2.1.1
          Robert says:

          Ja som o tom nikdy nepočul, ale Trnava je tým čoraz viac pestrofarebná. Alternatíve zdar. Kresťanské hodnoty asi do hája… :) Bude aj majstrovský výstup pána primátora… :) s tou malou loptičkou? A neviete niekto, stále sníva s otvorenými očami? https://www.youtube.com/watch?v=LuoHtnjdjy4

          Mňa na tomto mladíkovi baví strašne to ako na Kalvárii umiestňoval tie knižky. To je akoby kandidát na primátora Ríma na námestie sv. Petra doniesol automatizovanú požičovňu DVD… :)

          • 13.2.1.1.1
            Ja Peťa milujem says:

            Je to komik, počúvajme https://www.youtube.com/watch?v=fzu2pMTyQyw, pekné spomienky.

          • 13.2.1.1.2
            Labakan says:

            Kalvária je image územie LTT. Poznám príbeh muža čo zachraňoval stromy na Kalvárii navezením zeminy a prekrytím koreňov stromov po odvození zeminy pri likvidácii cintorína. Žiadali od neho tuším to bol rok 1986, 500 000 korún na odvezenie zeminy do Boleráza. VĽK – výbor ľudovej kontroly. Po dvoch mesiacoch im došlo, že vlastne by mal dostať pochvalu. Mená nebudem spomínať, ale poniektorí LTT sa môžu doma podozvedať čo je na tom pravdy. SÚDRUHOVA.

            • 13.2.1.1.2.1
              Katolik says:

              Kalvária je duchovné územie pripomínajúce ľuďom posledné kroky Božieho syna na zemi, Ježiša Krista. Elektorátu nedošlo, že kandidát na primátora Bročka je agnostik. Veriaci človek v pokore kultivuje takéto miesta a nepotrebuje ich mat ako image územie.

              • 13.2.1.1.2.1.1
                Mam len 22 rokov says:

                Nie, on je arogancia prvého stupňa lebo aj idiot vie čo je kalvária. On tam dal knižky. No homo sapiens chujus

                • 13.2.1.1.2.1.1.1
                  Pocujte says:

                  Vsetci tu nadavate na primatora. Nikto z Vas nepochopil, ze staci aby prisiel volit stredopravy a lavy elektorat a nema sancu? Ten clovek si robi prdel z celej identity Trnavy, nema vztah k tomu o com Trnava je a pretvara si ju na svoj obraz. Staci volit normalnych ludi, deti a nebudete tam mat premotivovaneho mladika, ktory sniva s otvorenymi ocami.

                  • 13.2.1.1.2.1.1.1.1
                    Pocul som a viem says:

                    Jedno viem… :) tento premotivovany mladik skutocne marketingovo opantal celu jednu generaciu. Cest mu a slava. Ako primator stoji za prd. Ako marketingovy mag je obdivuhodny.

                    • 13.2.1.1.2.1.1.1.1.1
                      kuku says:

                      Opantal ju k lepsiemu, to mas pravdu, a preto coskoro znova vyhra, a vas, Poorovcov, KDHakovcov, SASkarov, Smerakov a vasich hladnych sponzorov moze aj j3bnut :))

                  • 13.2.1.1.2.1.1.1.2
                    zobuď sa says:

                    Keby si rozmýšlal s mozgom,tak by si pochopil,že Bročka si nerobí žiadny svoj obraz Trnavy.Za celý rozpočet na každý rok hlasujú všetci poslanci,tak to bolo aj teraz.To znamená aj každú investičnú akciu.Potom sú všetci blbí,keď s tým súhlasia.Aj s tebou,prepáč.

                    • 13.2.1.1.2.1.1.1.2.1
                      Co? says:

                      Keby si rozmyslal aj ty tak by si pochopil, ze ho par ludi napadlo za to, ze si z Kalvarie (treba dostudovat) spravil svetske miesto svojej propagandy a veriacich to mozno uraza. To nie je ziaden park, ale miesto modlitby, dostuduj si veci, ak o nich pises. Ja na Teba neutocim, ale slusne vysvetlujem, ze krestanom-katolikom on ako primator nevyhovuje a to sa bavime o volicoch napríklad KDH a byvaleho SDKU DS. Nic iného som nechcel povedat. Nikto nepovedal, ze nic neurobil dobrého pre mesto ale mna by zaujimal napríklad nazor arcidiecezy o tom, ze tam niekto robi dieru v strome na knizky namiesto toho, ak sa uz teda uchadza o verejnu funkciu, podporoval integritu veriacich.

                    • 13.2.1.1.2.1.1.1.2.2
                      kuku says:

                      pre: Co?
                      kedze brocka ziskal takmer dvojnasobok hlasov nez KDHacky kandidat, vychadza mi z toho ze nevyhovuje mensine…a kedze mame demokraciu, prisposobuje sa mensina vacsine, a nie naopak….

                      to iste plati aj ohladom nazoru arcidiecezy…ich nazor zaujima mensinu….otazka je koho je pozemok na ktorom je kalvaria? mestsky alebo cirkevny?

                      a nechapem tvoj komentar o integrite veriacich
                      …preco si myslis ze by mal podporovat zrovna vas?

                      Brocka ma urcity okruh podporovatelov….vdaka tym je zvoleny…ak by sa klanial svatuskarom, tak by isiel sam proti sebe

    • 13.3
      DPH says:

      Keď sa budete veľmi hnevať prečítajte si históriu Trnavského futbalu a tam sa dočítate že futbal podporovali v začiatkoch živnostníci,krčmári mäsiari .Rozmýšľajme spoločne prečo?

    • 13.4
      Si úplne mimo says:

      Niekto onanoval na FB….pane bože. Zabudol ale napísať, že za Brocku dáva mesto na šport, mládež o 200 tisíc až 300 tisíc eur viac.Toš už nemiznú bezvýznamne na Spartak .A Vladko s Martinkom plačú.

      • 13.4.1
        Sportom k trvalej prosperite says:

        Aky podiel na HDP ma sport?

        • 13.4.1.1
          DPH says:

          Vieš u nás je malý trh ,tak aj ten obrat zodpovedá tomu trhu.Preto na akých koľvek MS chcú poriadatelia účasť krajín s veľkým počtom obyvateľov. Keď vyhrá malá krajina je to zlé, obrat rapídne klesá a tým aj zisk. Preto mnohí rozhodcovia rozhodujú ako rozhodujú. Preto Ledecká dostala model lyží z minulej sezóny,lebo nie je v kolotoči SP.Tým je malá reklama a aj lyží sa predá v ČR málo.Prečo je liga majstrov vo futbale tak finančne atraktívna? .Prečo olympiáda má silných sponzorov a keď je tam doping sponzori ubúdajú a protestujú, hrozia odchodom zo sponzorsta.To len u nás sa hovorí , že aj negatívna reklama je reklama. Takže skús sa dopátrať toho aké veľké HDP vytvára vrcholový šport.

        • 13.4.1.2
          DPH says:

          Jednu najpodstatnejšiu vec som zabudol a to je šport pre všetkých a tým boj proti epidémii zvaná O B E Z I T A , a tým aj na zdravotný stav obyvateľov.Následé znižovanie financií pre zdravotníctvo, možný skorší odchod do dôchodku.

        • 13.4.1.3
          Labakan says:

          Pamätáš si prestup Beckhama z Manchestru do Realu Madrid. Real išiel na turné do Číny narobil dresov s menom Beckham a za tri mesiace bol prestup zaplatený. Nepamätá si sumu ,ale bol to na tú dobu najdrahší prestup v histórii. Aj to je tvorba HDP.

      • 13.4.2
        DPH says:

        Teraz si trafil klinec po hlave choď sa spýtať rodičov detí v kluboch, akú podporu dostávajú z tých peňazí od mesta. Vyhodené do vzduchu,o takú podporu by mohli požiadať všetci bezdomovci aby bolo na čučo.Efekt by bol ten istý.Máš prehlad ,si človek na správnom mieste, ako všetci z LTT.

        • 13.4.2.1
          Buducnost je svetla says:

          Buducnost je svetla, ale nie je pre vsetkych. Peter Brocka: https://youtu.be/fzu2pMTyQyw?t=1951.

          • 13.4.2.1.1
            kuku says:

            dobre povedal, nie je svetla pre tych, co utrzili fatalnu porazku, a teraz penia v diskusii :)

            • 13.4.2.1.1.1
              odporucam pocuvat says:

              :) mily Kuku, aspon si to vypocuj, hovoril o niecom inom, o technologiach. Ale je s tebou sranda na diskusii. Naozaj musis byt tak citatelny?

              • 13.4.2.1.1.1.1
                kuku says:

                ja viem, ale perfektne to sedi na vas :) :)

                v com som citatelny? v tom ze nie som Poorovec, Smeracik, ani KDHakovec, na rozdiel od teba ?

    • 13.5
      A kto ho vytvoril? says:

      Kto ho vytvoril!? cukru!

  14. 14
    Peťa says:

    Psíkovia… :) https://www.youtube.com/watch?v=08emk80m8Os a kinball https://www.youtube.com/watch?v=BDHEdQgjg50. Milé, pekné, koho to zaujme? :) Ale milé, Peťo. Dobre. Ja zoberiem ocina na fotbal.

  15. 15
    Emilia says:

    Bozska komedia v diskusii na trnava-live.
    Kadehaci nechaju chatrat mestsku sportovu halu, polikliniku a kaslu na parkovanie, ci len opravit blby deravy plot na materskej skole a potom vykrikuju, preco je to v takom stave, do akeho to uviedli.
    A nepochopitelne dufaju, ze ked si daju 50 pacikov na diskusii v trnava-live, vyhraju volby.
    Pokracujte, smeje sa pri tom super.

    Fest hry robia Mrazovci fantasticky, za co im dakujem.

    • 15.1
      Aabid says:

      Ja som moslim a nemam rad Brocku a ani KDH a zijem v tomto meste par rokov. A co mne poviete pani Emilia? Ze nemam pravo na nazor?

      • 15.1.1
        Kimenen says:

        No viete pan Aabid, podla Emilie ( a nielen podla nej), ak vyslovite negatívny názor na p. Brocku, tak ste automaticky kádehák (prip. Poorovec). Ste zaskatulkovany, zadelený a basta. Tu v Trnave su len dve farby. Jedname slušne a na urovni…

        • 15.1.1.1
          Mačiatka says:

          A mačiatka sú v Trnave kresťanské alebo futbalové? A havinkovia? Jednoducho ani jedno. Sú to zvieratká a máme sa o nich starať rovnako. Tupá metafora áno ale takto by to mal vidieť Peťko Bročka.

          On je tu pre nás. Tie mačiatka a havinkovia sú napríklad sociálne odkázaní a sú núdzni. Peter sa má o nich starať a nie povedať, že tamten havinko je zlý lebo neviemčo

    • 15.2
      Labakan says:

      Emília opatrne zo smiechu sa priberá, takže všetko s mierou. Chránte toho vášho rozdávača ilúzií nech ho ten super psík Zooro nestretne ,lebo budete mať po šamanovi.

  16. 16
    Mária P., 56 rokov says:

    Vážení Trnavčania, prosím Vás, prezraďte mi, či a ako dlho ešte budete čakať na mobilizáciu slušných ľudí. Zacitujem Vám niekoho pod profilom „kuku“:

    „pre: Co? kedze brocka ziskal takmer dvojnasobok hlasov nez KDHacky kandidat, vychadza mi z toho ze nevyhovuje mensine…a kedze mame demokraciu, prisposobuje sa mensina vacsine, a nie naopak…. to iste plati aj ohladom nazoru arcidiecezy…ich nazor zaujima mensinu….otazka je koho je pozemok na ktorom je kalvaria? mestsky alebo cirkevny? a nechapem tvoj komentar o integrite veriacich …preco si myslis ze by mal podporovat zrovna vas? Brocka ma urcity okruh podporovatelov….vdaka tym je zvoleny…ak by sa klanial svatuskarom, tak by isiel sam proti sebe“…

    …a zhrozená a vykoľajená si dovolím malý komentár. Niekto z jeho podporovateľov tu povedal, že kresťania-katolíci sú v Trnave menšinou. Hovorí tu o klaňaní sa svätuškárom. Oficiálne vyzývam predstaviteľov rímskokatolíckej cirkvi v Trnave, aby konečne deklarovala svoj postoj ku KDH v Trnave a k tejto heréze v Trnave zabezpečenej ľuďmi ako je „kuku“. Toto musí skončiť. Nikto sa nemá klaňať primátorovi mesta s kresťanskou tradíciou. A nesmie ho podporovať v týchto scestných názoroch na otázku viery.

    Klaňať sa máme len Ježišovi Kristovi ako jedinému Bohu, tradícia mesta, viery, hodnôt, tá nesmie byť zničená. Páni a dámy z KDH, prebuďte sa. Mária P.

    • 16.1
      kuku says:

      Pani Maria, ja som nepovedal ze katolici su v Trnave v mensine, ale ze ich kandidat ziskal menej hlasov, cize ho podporila mensina.

      Vysvetlite mi teda, ako je mozne, ze napriek hlbokej katolickej tradicii v Trnave, vyhral takmer s dvojnasobnym poctom hlasov nezavisly kandidat?

      Vase deklaracie a postoje cirkvi ku KDH su vam s prepacenim na h0vno.
      Skoncit musi korupcia, pedofilia a rozkradanie aj takymi stranami ako je KDH.

      Nemam nic proti nabozensky zalozenym ludom, ale tymto fanatizmom si sami robite zle. Ked sa miesa politika a nabozenstvo, nevznikne z toho NIC dobreho.

      O tom, kto bude koho podporovat nerozhodujete vy, pani Maria, a uz vobec nie nejaky farar, alebo arcibiskup.

      Modlenie patri do kostola, nie do politikarcenia.

      • 16.1.1
        Jan says:

        Rímskokatolícka cirkev nemá mať s politikou nič spoločné.Nech zaujme postoj k Bezakovi a svojmu Sokolovi.

      • 16.1.2
        Truhla says:

        Strašne trepete pán kuku ale strašne

        • 16.1.2.1
          kuku says:

          v com konkretne?

          alebo sa vam len nepaci pravda?

          • 16.1.2.1.1
            asdfg says:

            konkretne v tom, ze

            …ale ze ich kandidat ziskal menej hlasov, cize ho podporila mensina. katolicky kandidat nedostal menej hlasov ako brocka. katolicky kandidat nekandidoval.

            Vase deklaracie a postoje cirkvi ku KDH su vam s prepacenim na h0vno.
            Skoncit musi korupcia, pedofilia a rozkradanie aj takymi stranami ako je KDH. jej deklaracie a postoje cirkvi si na hovno mozno tebe, ale ako demokrat by si mal chapat to co chape neormalyn slusny clovek a sice, ze aj ked som vyhral neznamena to, ze om najmudrejsi a mozem so robit co chces. presne tento postoj vyjadril jeden z tych voci ktorym sa tak vymedzujes. volal sa paska a povedal vyhraj volby mozes vsetko. to je presne to co si v celom tomto svojom prispevku prezentoval ty. dalej neviem kde si v trnave zachytil pedofiliu, ale ak ano tak ju nahlas a ak sa preukaze tak budem prvy co bude kricat nch dotycneho zavru a bude mi uplne jedno kto to je. co sa tyka korupcie ako to ja viem nikoho v trnave za korupciu nezavreli a ani neobvinili. na rozkradanie mam tiez svoj nazor, ale v tom ta nepresvedcim. len tolko, ze vytunelovane firmy a mest koncia v nutenej sprave a pokial viem tk este nedavno (nechce sa mi hladat aktualne udaje) bola trnava z krajskych miest najmenej zadlzena.

            Nemam nic proti nabozensky zalozenym ludom, ale tymto fanatizmom si sami robite zle. Ked sa miesa politika a nabozenstvo, nevznikne z toho NIC dobreho.

            ok nemam nic proati, ale podla mna ty si taky isty , akurat, ze neveris v jezisa krista, ale v brocku. sice sa mi neklanias, ale podla toho co tu citam sa u pchas do zadku.

            O tom, kto bude koho podporovat nerozhodujete vy, pani Maria, a uz vobec nie nejaky farar, alebo arcibiskup.

            Modlenie patri do kostola, nie do politikarcenia.

            modlenie podla mna patri vsade tm kde sa clovek modlit chce. ked sa chce molit v primator v primatorskej kancelarii tak patri aj tam. ked sa chce modlit poslanec v narodnej rade moze sa aj tam. aj na urade vlady a aj v prezdentskom palaci. a teba do toho kde sa kto modli nie je nic.

            staci ti to takto?

            no podla mna minimalne o tom koho bude podporovat katolicka cirkev este stle rozhoduje biskup a farar. a o ostatnim nerozhodujes ani ty takze sa hod da kludu

            • 16.1.2.1.1.1
              aspon vieme says:

              Aspon vieme, co je druhe buzzword vo volbach, nie? Prve je POOR a druhe je VIERA. Jedno bude symbolizovat korupciu a druhe spiatocnictvo a minulost mesta pred Petrom Brockom. Moje buzzword pre LTT je teda: LIBERALIZMUS. Kolko krat v meste krestanov moze vyhrat volby clovek, ktoreho podporovatelia urazaju veriacich? Aj dvakrat? Tomu neverim. Inak tak diskusia je celkom husty shit, ked si pozries toho KUKA, nie?

    • 16.2
      Truhla says:

      Podpisujem v plnej miere pani Mária ale zabudli ste na LGBT lobby v Trnave.

  17. 17
    Huste says:

    Takze nam tu nejaky kuku hovori, ze Brocka je obchodna znacka, co ma na haku o com je Trnava a jej tradicia. To sme kam dospeli? On je sluzobnik verejnosti a ako takej ma sluzit a nazvat veriacich ludi mensinou je cisty hnoj.

    • 17.1
      kuku says:

      1. nic takeho som nepovedal
      2. nenazval som veriacich mensinou, napisal som ze podla poctu hlasov kandidatov ma na svojej strane vacsinu. Ak ma na svojej strane mensinu, nabozensky zalozeny protikandidat musi mat mensinu…to je logicke nie?

      • 17.1.1
        Mam len 22 rokov says:

        Povedali ste marketingovú logiku veci. Chodím do kostola a na FMK zároveň a preto poznám oba svety. Primátor je marketingový produkt a učíme sa o tom na škole aj… Moderná politika je o prepočtoch účinku na voliča a nie o leadroch. A nie sme menšina a nebudeme menšina a naisto nie v Trnave.

        • 17.1.1.1
          Zložité says:

          Zložité na hovädo. Prišlo malo oprávnených voličov k voľbám a výhra padla do rúk anti politikovi. Fakt na hovädo náročné na pochopenie. Stačí aby poslali KDHci jeden list o tom, že primátor sa nehlási k viere a je to. Ani na požehnaní vína nebol, do kostola nejde ako je rok dlhý a podporovatelia sú skoro vždy agnostici a oportunisti.

          • 17.1.1.1.1
            kuku says:

            takto sa vyjadruje krestan- katolik? ci vlastne zajtra sa vyspovedas, fararkovi 10ku do vacku a u panbozka je to vybavene co?

            neprislo malo volicov, prislo dokonca viac nez pominule roky, pricom KDHci maju vzdy +- rovnake cisla, takze o akej mobilizacii hovoris?

            to, ze sa Brocka nehlasi k viere sa vie davno, ved prave (aj to) mu zarucilo dvojnasobok hlasov oproti KDHckemu kandidatovi

            pozehnanie vina, chodenie do kostola….uvedomujete si vy zmagoreni fanatici ze nie kazdy musi byt veriaci- katolik? asi nie co? ste v opojeni sladkych reci fararka

            casy ked vladli zlodeji, pedofili a babky oligarchov su prec a s vasimi 4,94% sa mozte v pokoji odpotacat na smetisko politickych dejin

            • 17.1.1.1.1.1
              Pochopil som says:

              Práve som pochopil, že radšej v Trnave primatora farára ako človeka, ktorého podporovatelia nazývajú kresťanov fanatizmu. Je mi na zvracanie s takejto neúcty

              • 17.1.1.1.1.1.1
                kuku says:

                nastastie vacsina ludi uvazuje smerom dopredu, a nie dozadu :)

                kludne si zostan v stredoveku :)

                mne je na grc z vasej prehnitej cirkvi.

                chapem ze radsej by si tam pedofilne hovado nez normalneho zdraveho cloveka

        • 17.1.1.2
          kuku says:

          v tvojom komentari je jedina pravda, a to, ze chodis do kostola

          rozpravky o FMK a o tom ako ste vacsina si nechaj pre ovecky v kostole, ktore ti to s vekovym priemerom 65+ uveria :)

          aby som ti to zopakoval: ludi, ktori chcu nabozensky orientovaneho primatora je mensina, a ani svatena voda ti nepomoze :)

          • 17.1.1.2.1
            Parva Roma says:

            …ale ale Juraj F?

            • 17.1.1.2.1.1
              Lucia D. says:

              Je to pán poslanec asi ten kuko, asi áno… Solídny výkon ako z jeho dielne

              • 17.1.1.2.1.1.1
                kuku says:

                Mas pravdu lucia, kazdy kto vam pokrytcom ukazal co ste zac je poslanec alebo este lepsie, priamo Brocka!

            • 17.1.1.2.1.2
              kuku says:

              kto je Juraj F? prepac, ale fakt sa nevyznam v tychto vasich hadankach

          • 17.1.1.2.2
            Mam len 22 rokov says:

            Toto je nehoráznosť a toto je typický volič Petra Bročku akože!? To nemyslíte vážne, že v Trnave sú kresťania v menšine!? Lumen a jeho pár tisíc ľudí sú čo? Hipsteri?

            • 17.1.1.2.2.1
              kuku says:

              och moj boze, dokazes citat?

              ludi, ktori chcu nabozensky orientovaneho primatora je mensina
              ludi, ktori chcu nabozensky orientovaneho primatora je mensina
              ludi, ktori chcu nabozensky orientovaneho primatora je mensina
              ludi, ktori chcu nabozensky orientovaneho primatora je mensina
              ludi, ktori chcu nabozensky orientovaneho primatora je mensina

              kde tam pisem ze krestania su v mensine?

              Ved chodte na Lumen a spytajte sa 10 ludi koho volili

              garantujem ti ze minimalne 5 volilo Brocku :)))

              ak si ty typicky volic KDH, tak sa necudujem preco ste prehrali :)

              • 17.1.1.2.2.1.1
                Lucia D. says:

                Kde je Rastislav Mráz?

                • 17.1.1.2.2.1.1.1
                  kuku says:

                  ako to mam vediet? asi je doma a uklada deti spat?

                  • 17.1.1.2.2.1.1.1.1
                    Terka says:

                    kuku o 23:05 už musia deti spať .Nešír nepravdu ,tak ako všetky tvoje príspevky.

                • 17.1.1.2.2.1.1.2
                  Terka says:

                  Odpočíva po skvelej akcii cez výkend čo pripravil so svojimi spolupracovníkmi pre Trnavčanov. Rasťo Ď A K U J E M E . A choď si odpočinúť aj ty Lucia D

              • 17.1.1.2.2.1.2
                Lucia D. says:

                Vidíte aj Vy sa viete modliť, hneď prvá veta :)

  18. 18
    Jajajaj says:

    Nič proti LGBT ľuďom ale ako hovorí aj otec Kuffa „Nenávidím hriech a milujem hriešnikov“ Len by toho nemuselo byť tak veľa a tak okato. Aj zákazky už majú prvé pridelené

    • 18.1
      Fakticky says:

      Fakticky tu už máme inak orientovaný lobingový záujem!? Kde kde? Nič proti tomu ale nevedel som, že spoločnosť v Trnave je takto zrelá :) len mi nehovorte, že je to napojené na magistrát lebo moja dôvera v Rasťa padne ak o tom vie … :(

  19. 19
    Cez čiaru says:

    Prešli ste cez čiaru pane. Ja chcem v čele kresťanského mesta kresťana a nie pedofila.

    • 19.1
      kuku says:

      to vam neberiem, podstatne je co chce vacsina

      a po skusenostiach s KDH si nemyslim ze sa toho dozijete :)

      ved ja proti krestanom nic nemam, a ani katolikom, len si urobte poriadok s takymi ako KDH, lebo potom vam to robi velmi zle meno, a dopadne to tak, ako naposledy v parlamentnych volbach :)

  20. 20
    Lucia D. says:

    Nič proti veriacim nemáte ale nazývate ich fanatizmu. To je naozaj pozitívny postoj k obrovskej komunite kresťanov v Trnave

    • 20.1
      kuku says:

      fanatici to su, mozno nie vsetci, ale vela z nich ano

      a to, kolko ich je, je jedno, a nic to na tom nemeni

      ved uznaj:
      Klaňať sa máme len Ježišovi Kristovi ako jedinému Bohu, tradícia mesta, viery, hodnôt, tá nesmie byť zničená. Páni a dámy z KDH, prebuďte sa. Mária P.

      neznie ti to ako fanatizmus?

      • 20.1.1
        Milan says:

        Kuko asi tým naznačila tá pani, že si primatora fetišizujete a nemali by ste

      • 20.1.2
        Lucia D. says:

        Nie mne rovnako prvé prikázanie neznie ako fanatizmus. Hovorila o zameraní Trnavy a o tom, že bývalý primátor Butko nemal tento kult osobnosti

        • 20.1.2.1
          kuku says:

          aky kult osobnosti? ked niekto robi nieco dobre, tak to ludia ocenia, lebo nema za sebou stranu s pochmurnou minulostou

          samozrejme ze fanatik nedokaze rozpoznat fanatizmus, o tom nepochybujem, ved ste sucastou stada

          ale ludia s cistou myslou to dokazu :) je rok 2018, ludom sa zacinaju otvarat oci…niektorym rychlo, inym pomaly

  21. 21
    Prvé prikázanie says:

    Je to parafráza prvého prikázania pán kuko. Pani Mária ma pravdu a vy sa mýlite.

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.