reklama

Nová komerčná zóna na okraji Linčianskej prinesie obchody, služby aj administratívu

Developerský projekt komerčno – podnikateľskej zóny Zelenečská – Mikovíniho, ktorá má vzniknúť na okraji sídliska Linčianska, je aktuálne v procese pripomienkovania a vyjadrovania sa úradmi a inštitúciami. Urbanistickú štúdiu schválilo Mestské zastupiteľstvo mesta Trnava v decembri 2017. S predloženým zámerom sa do 17. mája 2018 môže na mestskom úrade zoznámiť aj verejnosť.

V novej lokalite plánuje investorská spoločnosť vybudovať na celkovej ploche s výmerou 3,1 hektára celkom päť objektov.

Na území ohraničenom zo severu Mikovíniho ulicou, od západnej strany cestou na Zeleneč, z juhu budúcim obchvatom a z východu budúcim zeleným pásom popri Trnávke, vznikne administratívna budova s obchodnou vybavenosťou, dva objekty pre retail a administratívna budova so skladovou halou.


Pohľad na riešené územie od juhu (horná snímka) a od Mikovíniho ulice

Foto: investor

Obchodná zóna má podľa investora poskytovať nadpriemerný štandard služieb, obchodné prevádzky a oddychovú zónu.

V rámci zóny vznikne 272 parkovacích miest, z toho 72 pod terénom.

Územie komerčno-podnikateľskej zóny je rozčlenené na tri časti, ktoré môžu vytvoriť samostatné funkčno-prevádzkové areály.

Prvú časť tvorí administratívna budova s plochou kancelárií 3800 metrov štvorcových, druhá retailová časť je navrhnutá s predajnou plochou 3550 metrov štvorcových, tretia časť s predajňou stavebnín a retailom má dosiahnuť zastavanú plochu do 3800 metrov štvorcových.

Výška nepresiahne v prípade administratívnych objektov 5+1 podlažie, pri retailových objektoch výšku 12 metrov.

Nové priestory môžu poskytnúť prácu pre takmer 200 ľudí.

Zámer počíta aj s pomerne veľkým priestorom pre zeleň.

„Návrh zóny predpokladá vytvorenie priestorových podmienok v centrálnej časti pre vybudovanie kvalitnej parkovej zelene s príslušným oddychovo-relaxačným mobiliárom s možnosťou uplatnenia vodného prvku. Celkove sa v návrhu uvažuje s použitím vzrastlého materiálu, aby sa minimalizovala doba, kým zeleň začne plniť svoje estetické a biologické funkcie. Jednotlivé druhy budú kombinované tak, aby zahŕňali listnaté (doplnkovo možno i ihličnaté), opadavé aj stálozelené druhy, aby sadovnícke úpravy pôsobili a boli zaujímavé v priebehu celého roka,“ uvádza investor v predloženom zámere.

Dopravné usporiadanie napojenia zóny na cestnú sieť je riešené v súlade s priestorovou koncepciou stanovenou územným plánom mesta Trnava.

Investor na svoje náklady vybuduje okrem iného aj novú trojramennú okružnú križovatku na ceste III. triedy v smere na Zeleneč, križovatku na Mikovíniho ulici a vo vymedzenom rozsahu vybuduje aj nové cyklotrasy na Mikovíniho ulici aj pri ceste III. triedy.

Dopravné riešenie zóny bude zohľadňovať aj budúci Južný obchvat mesta Trnava.

Zdroj: Investor

Ulož ako PDF
Napísal 27. apríla 2018 7:01. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

18 komentárov pre “Nová komerčná zóna na okraji Linčianskej prinesie obchody, služby aj administratívu”

  1. 1
    Mestu says:

    Ja by som to zakazal. Mesto zanedbava cestnu dopravu. Neriesi nic. Ziadny rozvoj. Dopravna komisia nezasada, dopravne projekty nie su. Obchvat ziadny. Okrem mikoviniho budu auta a kamiony zasa chodit medzi rodinne domy- vid cely tulipan. A to mame za trnava juh tolko poslancov a nadejnych kandidatov :)

    • 1.1
      fidelis says:

      Podla mna by dopravu v Trnave pomohol najviac odlahcit severo-zapadny obchvat.Ten ale neviem ci vobec je navrhnuty.

    • 1.2
      3962 says:

      Odkedy obchvaty stavia mesto a nie štát?

      • 1.2.1
        Bezdomovec says:

        3962 má pravdu, že obchvaty stavia štát. Viskupič pozabudol na Trnavu, alebo ako človek znalý ( neznalý ) pomerov to vyhodnotil tak , že akútnejšie je to v Hlohovci a v Senici. Pokiaľ to človek sleduje z pozdialia Trnava príde na rad tak za 15 rokov pokiaľ nepríde do Trnavy investícia nadnárodného významu. A to nepríde , nie sú pracujúci k linkám a za výrobné pásy. Chvála Bohu.

        • 1.2.1.1
          niektomiukradolnick says:

          Ani Bročka a ani Viskupič vám obchvat nepostaví. V tomto prípade sa musíme pozerať do Bratislavy na Slovenskú správu ciest. Tí sa ale riadia heslom: nikto vám nemôže dať toľko ako vám mi môžeme sľúbiť.

          • 1.2.1.1.1
            Lobovať says:

            Lenže ak sa vyššie menovaní na to vyprdnú a nebudú lobovať v prospech obchvatu, tak obchvat určite nebude ani o 25 rokov.

    • 1.3
      figel nepostavil says:

      Treba sa opytat bratov v Kristu ako lobovali u svojho pana exministra dopravy Figela. Obchvat uz mohol byt v inom stupni realizovatelnosti!!

  2. 2
    Vlado says:

    Ak by bol obchvat na komlet, nebola by tam žiaden problém. No kedy sa začne stavať …..

  3. 3
    Andy says:

    Najprv treba riešiť infraštruktúru, dopravu a až potom stavať a budovať. A myslím si, že Trnava má už nákupných centier, obchodov a polyfunkčných budov dosť.

  4. 4
  5. 5
    Mestu says:

    Tak si treba zvolit takych ludi, ktory zacnu riesit aj rozvoj mesta, nie ho iba skraslovat. To moze robit aj okraslovaci spolok v spolupraci.

  6. 6
    sotek says:

    Smeracka mafia slubuje, ze juzny obchvat sa zacne stavat o 3 roky. Klasika, az po volbach, rovnako ako s tym vyrovnanym deficitom statneho rozpoctu, ktory sa odsuva uz x – te volebne obdobie.

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.