reklama

Projektu Alžbetin park s tromi bytovkami stojí v ceste územný plán. Investor žiada mesto o zmenu

AKTUALIZOVANÉ 30.apríla 2019 o 14:17 hod.:

Poslanci Mestského zastupiteľstva mesta Trnava majú v utorok 30. apríla rozhodovať o povolení na spracovanie zmeny v územnom pláne pre projekt obytného komplexu, ktorý chce postaviť investor vo výrobnom areáli na ulici Ferka Urbánka v dotyku Parku Janka Kráľa.

O povolenie na spracovanie zmeny územného plánu žiada mesto Trnava vlastník pozemkov výrobného areálu firmy Peter Vetter s celkovou výmerou takmer 7500 metrov štvorcových.

Pozemky sa nachádzajú v susedstve obchodného centra MAX, Súkromnej strednej odbornej školy Gos a v dotyku Parku Janka Kráľa.

Zámerom investora je postaviť v lokalite obytný súbor s tromi bytovými domami, ktoré sú navrhnuté ako päťpodlažné so šiestym ustúpeným podlažím.


Vizualizácia plánovaného projektu Alžbetin park

Zdroj: Žiadateľ / Mesto Trnava

Ako približuje dôvodová správa k predloženému dokumentu, zámer investora nie je v súlade s územným plánom.

V súčasnosti je areál klasifikovaný ako plocha s funkčným kódom B.03 – plochy a bloky areálovej vybavenosti regionálneho a lokálneho významu.

Žiadateľ potrebuje pre plánovanú investíciu preklasifikovať pozemky na funkčný kód A.06, ktorý umožňuje viacpodlažnú zástavbu bytovými domami s výškovým obmedzením na päť nadzemných podlaží.

Materiál s povolením na zmenu územného plánu bol spracovaný na rokovanie februárového zastupiteľstva, na žiadosť stavebnej komisie a mestskej rady ho prekladateľ dopracoval a v marci opätovne predložil spolu s vypracovanou architektonicko-urbanistickou štúdiou.

„Návrh urbanisticko – architektonickej štúdie overuje možnosť zástavby v zmysle regulatívov A – 06, akceptuje a dopĺňa zeleň Parku J. Kráľa a rešpektuje koncepciu cyklotrás v zmysle spracovanej dokumentácie obnovy parku. Štúdia rieši výstavbu troch obytných domov s piatimi podlažiami a šiestym ustúpeným podlažím. Parkovanie je riešené v suteréne, na teréne minimum. Na prízemí je navrhovaná čiastočne aj vybavenosť,“ konštatuje Odbor územného rozvoja a koncepcií (OÚRaK) Mestského úradu v Trnave.

OÚRaK v dôvodovej správe materiálu vyjadril odporúčanie schváliť povolenie na zmenu územného plánu na bytovú výstavbu, „avšak s výškovým obmedzením s ohľadom na okolitú zástavbu na 5 nadzemných podlaží“.

Mestská rada mesta Trnava postúpila materiál na rokovanie MZ mesta Trnava bez odporúčania niektorej z alternatív – teda povoliť či nepovoliť žiadateľovi spracovanie zmeny v územnom pláne.

V prípade povolenia spracovania zmien mestským zastupiteľstvom bude obstaraný návrh, predložený na verejnoprávne prerokovanie v zmysle stavebného zákona. K návrhu sa vyjadria dotknuté orgány, organizácie, právnické či fyzické osoby.

Súbežne bude prebiehať proces posudzovania vplyvov činnosti na životné prostredie (SEA).

Po prerokovaní a obdržaní záverečného kladného stanoviska od Okresného úradu, odboru výstavby a bytovej politiky, bude materiál opätovne predložený na rokovanie mestského zastupiteľstva na jeho schválenie.

AKTUALIZÁCIA:

Poslanci na zasadnutí v utorok 30. apríla väčšinou hlasov súhlasili s povolením na spracovanie zmien územného plánu, podporili aj návrh poslanca Hrica z Lepšej Trnavy na zvýšenie maximálnej možnej výšky obytných domov v porovnaní so stanoviskom OÚRaK na 5 + 1 podlažie. Povolenie podporilo 20 poslancov, proti boli šiesti a jeden sa zdržal.


Vizualizácia plánovaného projektu Alžbetin park

Zdroj: Žiadateľ / Mesto Trnava

Foto: Mesto Trnava

Ulož ako PDF
Napísal 27. apríla 2019 0:03. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

50 komentárov pre “Projektu Alžbetin park s tromi bytovkami stojí v ceste územný plán. Investor žiada mesto o zmenu”

  1. 1
    Juraj says:

    Dúfam, že proti bude aj zdravý rozum. Sľúbilo sa, že už žiadne zahustenie, pustiť desiatky áut do tohto územia je horšie rozhodnutie ako pred rokmi, keď nik nevidel v akom stave je doprava v tejto časti a pri stanici. Naviac stavať pri parku je znehodnocovanie tohto územia. Nech sa stavia tam, kde je to v územnom pláne. Dúfam že lepšia Trnava nepodlahla developerom, ktorí nakreslila hoc čo len aby zhodnotili pozemok. Viem je to zóna podniku. Nech sa zrekultivuje a premení na zeleň. Táto časť už je bytmi prehustena.

  2. 2
    Peter says:

    Ak si developer objedná kompletnú projektovú dokumentáciu v správnej architektonickej kancelárii, tak to všetko pôjde hravo, aj zmena územného plánu.
    Mesto Trnava nemá rovnaký meter na všetkých občanov, podnikateľov, developerov,…

  3. 3
    Gut says:

    Vyzera to super. Verim ze to prejde.

  4. 4
    Drago says:

    Tu nerozhoduje zdravý rozum, ale kto je s kým kamarát, alebo kto komu čo dá. Nazýva sa to nepriama korupcia. A kedže Bročka sa dohodol s Trnakom, že budú bojovať proti korupcii, tak je jasné, že ak to prejde, tak sa dohodli vlastne na nepriamej korupcii. Korupcia nie je len plná obálka, ale aj lacnejší byť, alebo dnes ja tebe toto a zajtra ty mne niečo iné. TOTO JE KORUPCIA!!!

    • 4.1
      Drugi says:

      Ako by si teda nazval zmenu uzemneho planu v kamenaci kde vznikla masivna zastavba? Tam to okolo zdraveho rozumu moc neslo ci to bolo za Bosnaka tak toje v poriadku? Ale 3 baraky v zastavanej oblasti su zrazu korupcia?

      • 4.1.1
        Filip says:

        Neporovnavaj rok 1993 a sucasnost. Vtedy sa riesili uplne ale uplne ine veci ako dnes boli uplne ine podmienky, zakony, samospravy sa vytvarali prakticky bez kompetencii. A nie, nesuhlasim s tymi zonami ibv kamenac a Za tratou. Len rozlisujem ake boli moznosti vtedy a ake su dnes.

        • 4.1.1.1
          Juraj says:

          Problém je v tom, že Lepšia Trnava ponúkala zmenu tak prístupu k financiám ako aj k životnému prostrediu. Pán primátor hovoril o tom, že už žiadna zástavba sídlisk, že už žiadny Kamenač. Toto je v rozpore tak s tým o čo mali ísť pri zmene, je to v rozpore s územným plánom, v rozpore s nezvyšovanim dopravy, ktorá ústí pri železničnej stanici, v rozpore s koncepciou nezahustovania, proste územný plán ma vydefinivane kde sa všade ešte môže stavať a nie, kde už je husto. Ak sklamú aj títo tak potom sa nečudujte, že na svete je to tak, že ti pri koryte chcú iba moc a peniaze. Bola by to škoda premrhanej ďalšej generácie

          • 4.1.1.1.1
            Drugi says:

            Zatial nic neschvalili, neschvalili ani zmenu v kamenaci o ktoru ziadali takze ocom ?

            • 4.1.1.1.1.1
              Juraj says:

              Ja len o tom, že odbor zodpovedný za územný plán odporúča schváliť aspoň podľa materiálov, ktoré sú síce na stránke mesta za šité, ale dá sa k nim dopátrať. A to ma mrzí nikto s vmč nerozprával, nikto sa nepýtal iba pekné obrázky, ale pekné obrázky boli aj o zelenom bývaní v Arborii či o zelenej streche v city, nakoniec developer spraví najlacnejšie ako sa dá a kašľať na okolie a občanov

          • 4.1.1.1.2
            Timur says:

            Juraj ty si optimista presahujúci ľudské chápanie. Ja so bol z LT a jej vodcu vyliečený za 40 dní. Pozri ten rozdiel v prístupe k spoluobčanom. Starosta Talianskeho mesta Sesto Fiorentino zakázal pestovať v meste bôb z dôvodu alergie na túto plodinu jedného chlapca bývajúceho v meste. Je to prejav ľudskosti a spolupatričnosti , ktorý je v ostrom protiklade s hnijúcimi listami , prachom na komunikáciách, ignoráciou 4 roky kosenie. Trénovať v arogancii sa mohol niekde na opustenom ostrove a nám dať pokoj.

      • 4.1.2
        Drago says:

        Odpovedal si si sám. 3 baraky v ZASTAVANEJ oblasti

        • 4.1.2.1
          Juraj says:

          To že niekde je zastavané územie neznamená, že tam v pohode pridám ďalšie byty. Nedá sa zahustovat ak neriešime a nerozširujeme dopravu, ak s novými bytmi nevytvárame novú zeleň, ak neriešime v danej lokalite už naakumulovany problém statickej i bežnej dopravy. Je to ako hádzať na jednu kopu všetko z čoho sú peniaze. Ide o priľahlé ulice, kadiaľ bude smerovania doprava ako aj o križovatku kam bude ústit. Ide aj o park, ktorý by nemal byť zbytočne vystavený ataku. Pozrite sa ako je to pri výstavbe pri kameň či. Ale hlavne chce to slušnosť. Zmenu územného plánu verejne pre debatovať s občanmi dotknutými v danej časti. Nie zákulisné, akože odborníci, ktorí roky dávajú zelenú byznisu. A to nie je proti nikomu, ani proti primátorovi veď ten sa hlási k debate s občanmi i slušnosti. Ide o budúcnosť lepšej Trnavy.

          • 4.1.2.1.1
            Finito says:

            V tejto lokalite nie sú dopravné problémy vyvolané miestnou hustou zástavbou, ale autami z prednádražia, kamennej cesty a bieleho kostola.
            Problém je v neexistujúcom obchvate. Ak by bol obchvat, taká tlačenka na cestách by tam nebola.

            • 4.1.2.1.1.1
              Fantasy says:

              Nie je obchvat, ale sú všelijaké štúdie, väčšinou v rovine fantasy.

            • 4.1.2.1.1.2
              ABC says:

              Na ujasnenie si pozícií je treba povedať príhodu myslím že z minulého roku. Odborný pracovníci mesta s primátorom v čele, išli rokovať na ministerstvo dopravy. Po úvodnej desať minútovke sa primátor postavil a z rokovania odišiel, čím dal najavo svoju nadradenosť a aroganciu. Za ľudské treba považovať, že šoférovi nedal pokyn na odchod z parkoviska, ale pracovníkov počkal a doviezol ich do Trnavy. V súčastnosti keď sa utvára silný euro region Bratislava,Viedeň , Budapešť je potrebné spraviť všetko preto aby sa vytvorili podmienky na zdravé a fungujúce mesto, čoho jednou z rozhodujúcich podmienok je funkčná doprava.Mesto Trnava v tomto smere nevykazuje žiadnu iniciatívu, či sa jedná o hromadnú dopravu, alebo individuálnu, nehovoriac už o obchvate. A to sa snažili občanov pred voľbami presvedčiť, že sú lídrami a vzorom pre Slovensko v spravovaní vecí verejných. Pán Trnka verím že už aj vy ste prehliadli postupy a správanie sa mesta a jeho vedenia.

              • 4.1.2.1.1.2.1
                Šak totok says:

                Šak totok…
                Komunálne Orgány (KO) sa zaoberajú narcismi a hustilkami. To je to fantasy.
                Mimo hradieb Trnavy však beží život a jeho realita.
                Už je jasné, prečo mesto systematicky opravuje a udržiava stredoveké hradby. To nebude proti tureckým nájazdom…

  5. 5
    Starý says:

    Píšete to samé sprostosti, primátor choď už do r… i . Stačilo. Ha ha európske mesto športu, to je na smiech? Primátor choď už ….

  6. 6
    Občan says:

    Ten projekt úplne zasahuje do chráneného územia parku Janka Kráľa plus asi bude aj realizovaný masívny výrub stromov. To čo je toto ????

  7. 7
    Patriot says:

    Je to dobrý projekt, nevyužité územie sa sfunkční, park sa otvorí, zatraktívni, staré nevyužité haly sa odstránia a nahradia malými obytnými blokmi. Žiadne výruby tam nie sú. Budú tam bývať trnavčania a treba to podporiť.

    • 7.1
      Juraj says:

      Projekt nezohľadňuje realitu daného územia, to znamená hustotu dopravy, územný plán a skutočnosť, že daná lokalita je prehustena. Na výstavbu je v územnom pláne vyhradené iné územie, ktoré je možné dopravne prepojiť tak, aby nezhorsil dopravu pri železničnej stanici. Projekt nie je dobrý aj preto, lebo je v rozpore s tým čo lepšia trnava ponúkala vo volebných debatách. Nezahustovat, zlepšovať kvalitu bývania. Projekt je dobrý pre toho, kto si hlasovaním zhodnotí vlastný pozemok. Podľa schválených zákonov by mal vytvoriť každý, kto stavia aj adekvátnu zeleň nie iba tu nakreslenu na streche. Tento projekt sa priživuje na existujúcim verejnom parku a niekto zhodnocuje v rozpore s územným plánom svoj pozemok.

      • 7.1.1
        Obcan says:

        V kazdom jednom meste je vystavba.Ked chce mat TT viacej obyvatelov,tak sa musi stavat a musia sa budovat nove projekty.To co mala LT vo volebnych debatach nezaujima tych ktori ich nevolili.Co tak zacat s tym ako sa posunut vpred a nie ako sa to neda.Zacat mozeme aj novym prepojenim (mostom) Prednadrazie – Bratislavska.Do buducnosti to v TT bez toho nepojde.Potom tu nemusime vyplakavat o prehustenej doprave pri stanici.Treba zacat na velkych projektoch,nech nam druhe mesta neutekaju a nie sa tu chvalit tulipanikmi.
        Pre pripomenutie,Trnava je krajske mesto!

        • 7.1.1.1
          Ocan 2 says:

          Obcan
          presne tak. vystihol si to. Oni riešia tuplipány a narcisy, pretože na tie veľké veci nemajú. ( Takže Narcisy máme na radnic ). Si vezmite, že most pri stanici prerábali minimálne dvakrát az posledné obdobie. Opäť mesto zaspalo a žiadna úprava, rozšírenie, nič. Rovnako s tým západným prepojením. Nie sú schopní ani zatlačiť na železnice a urobiť bezpečné prejazdy a prechody s rampami. Napríklad na Kemennej ceste. Ostatné mestá nám už utekajú tak, že v Nitre asi tri divadlá a vzniká ďaľšie. Idú stavať v Nitre myslím štvrtú ľadovú plochu. Dalo by sa písať , ako Mesto brzdí rozvoj. Je to smutné, že si nevidia ďalej od nosa. Budem stále taká väčšia dedina, skováme sa, zakryjeme sa.

  8. 8
    Vraj says:

    Vraj projektant pracoval na úrade, ale musel odísť. Vraj teraz je spať tak, že je v komisii, ktorá toto na meste schvaľuje a partner z rodiny v politickej strane primátora- ltt. Slyšela som, vraj aj termínovo sa im vychádza v ústrety a povolenia majú skôr, ako ostatní.
    Vraj aj iné veci sa dejú, ale bolo by to možné ? Neverím

  9. 9
    Juraj says:

    Aj preto, aby sa zbytočne nešpekulovalo, aby sa postupovalo transparentné, každý návrh na zmenu územného plánu už pred prvým pred prípravnym schvaľovaním v mz by mal byť predebatovany s občanmi minimálne v danej mestskej a dotknutej mestskej časti. Žiaľ stále sa diskutuje iba s developer i, či tými čo chcú zhodnotiť pozemok na úkor okolia a na názor občanov sa nik nepýta. Aj preto je to zlý postup najprv schvaľovať v mz.

  10. 10
    Kornel says:

    Co sa tu odbavujete nad par bytmi, kolko bytov je novo natrepanych do centra, s minimalnymi dvormi a kopou aut, to vam nevadi, tri bytovky, ktore maju aj zelen a da sa debatovat aj o vyske a nie su v parku. Max s kopou aut vam nevadi, ale byty ano, chodte niekam…

    • 10.1
      Juraj says:

      Kornel ide o občanov a princíp, ako sa bude v meste rozhodovať. Bola slubena zmena, že sa nepôjde proti kvalite bývania, že sa bude s občanmi debatovať o zásadných veciach. K nim patrí územný plán, verejný park, doprava. Ak budeme ďalej pokračovať v ustupkoch, ak budeme naďalej do každého voľného priestoru podľa predstáv developerov pridávať domy, bez rozmýšľania ako ďalej a hlavne o nás bez nás, je aj jeden dom problém. Pretože potom aj tí noví budú ako tí, ktorých kritizovali. Opäť si budú sami určovať čo chcú oni a nie občania.

  11. 11
    Ale says:

    Juraj
    Ale pokial je to takto zazichrované, vmc a susedia nemajú šancu. Sú iba štatisti.

  12. 12
    Joja says:

    Tento článok je ako odlákanie pozornosti od tej druhej zmeny, ktora je iste horšia, keď na území, kde žijú sysle pribudne kopa bytov, škola…

  13. 13
    Rozum says:

    Keď tam byty nebudú, zase tam bude priemyselná výroba? Tá je v súlade s územným plánom.
    Zopár bytov zaťaží okolie podstatne menej ako obnovená priemyselná výroba.
    Tak do týchto okydávačiek trochu zdravého rozumu.

  14. 14
    Juraj says:

    Práve ide o ten rozum. Zmena územného plánu by nemala byť robená bez diskusie s občanmi, ktorých sa bezprostredne zmena týka. Priemyselná zóna môže byť zmenená aj na verejnú zeleň. Rozhodovať o aktivitách súkromní kov, ktoré majú vplyv na ďalších občanov nemožno robiť za chrbtom a bez občanov. Treba hovoriť s tými, pred ktorými pôjdu auta z troch bytových domov, i o tom, či naďalej budeme zaťažovať cestnú dopravu na Prednadrazi či pri zeleznucbej stanici. Ak ide o dobrý projekt prečo sa bojíme o tom aspoň v rámci Prednadrazia a dopravy rozprávať?

    • 14.1
      Ferdo says:

      Myslim.ze si jeden z prikladov, preco by o zmene UP nemali rozhodovat obcania. Prinasa to len iracionalne argumenty a zbytocnu hysteriu. Priznam sa, ze som este nepocul, ze by niekde protestovali, ak sa priemyselna zona mala nahradit strednopodlaznou bytovou vystavbou. Ale pekne po poriadku:

      Nahradenie danej zony na verejnu zelen je skvely napad. Ak chces, aby to tak dopadlo, nech sa paci, kup pozemky od majitela a vsetci ti budeme tlieskat pri zmene UP z priemyselnej zony na verejnu zelen (pri sucasnej strate hodnoty tvojho majetku). Preco si to vlastne este neurobil a stracas cas na tomto fore? Ak by to totiz urobilo mesto bez suhlasu majitela, muselo by mu nahradit skodu.

      Argumenty o doprave su tiez fabulaciou, kedze byty nebudu zatazovat dopravu viac, ako by bola zataz, ak by sa nezmenil uzemny plan a obnovil priemysel v sulade s platnym uzemnym planom.

      • 14.1.1
        Juraj says:

        Takže podľa teba celý program primátora o tom, že sa bude s občanmi diskutovať a konzultovať podstatne veci je iracionálny. Tak ako jeho reč o nezahusťovani a dôraz na zeleň. Všetko aj voľby sú potom podvod, lebo nakoniec rozhodujú developer, peniaze a dohody za chrbtom občanov. Územný plán je tak opäť trhaci kalendár. Prečo sa potom primátor súdil s City Arenou, prečo kritizoval výstavbu v Kamennom mlyne, ak sa má stále robiť podľa priania tých čo majú prachy, pozemky a moc. Príroda a prostredie je spoločné a máme aj za Trnavu zodpovednosť. Výrobu tam už nik neobnovi. Takže nejde o fabulaciu, ale môže ísť špekulácie majiteľa , ktorý sa lacno dostal k tzv. znehodnotenemu pozemku aby sa hlasovaním zhodnotil. Mesto môže s majiteľom rokovať o výmene či inom využití. No pripomínam podstatné zmena územného plánu by mala byť prerokovana s občanmi. Inak zrušme aj voľby lebo sú len emóciu.

        • 14.1.1.1
          Ferdo says:

          Diskutuj prosim k teme a neodbacaj (kamennym mlynom, city arenou, tvojimi konspiraciami o zlom developerovi, trhacom kalendari a pod.) od nej.

          1. Nejde tu o zahustovanie sidlisk (lebo tu sidlisko nie je) ani o nicenie zelene (ta tam tiez nie je).

          2. Ak uzemny plan hovori, ze ide o priemyselnu zonu a vlastnik poziada o rekonstrukciu/novu vystavbu, stavebny urad mu to musi povolit. Ak sa nezmeni UP, majitelovi pozemku nezastane ina moznost, len vyuzivat ho na sucasny ucel. To bude „radost“ mat opatovne priemysel uprostred obytnej zastavby a chraneneho parku.

          3. To za akych podmienok to majitel kupil je opatovne odbocenie od temy. Ak vies o poruseni zakona ucin na napravu potrebne kroky a nedristaj v komentaroch.

          4. Mesto zjavne rokovalo s majitelom o inom vyuziti a vysledkom je, ze tam bude namiesto priemyslu ticha obytna zona. Vykupenie (vymena) pozemkov a ich premena na park je absolutne nerentabilne a extremne drahe a dokonca, aj ak by to mesto urobilo, bol by si prvy, kto by zase kritizoval, ako sa vsetci v pozadi dohaduju s developermi a neefektivne minaju verejne peniaze.

          • 14.1.1.1.1
            Juraj says:

            1.Každý bytový dom s novými bytmi je zahustenim daného územia. Hlavne z pohľadu dopravnej zatazenosti dotknutých komunikácii do ktorých bude ústit prepojenie s tromi bytovými domami
            Vuzemnom pláne ide o kompletne životné prostredie.
            2. Stavebný úrad nie je povinný bez zmeny up mu dať povolenie na byty. Áno môže tam podnikať, ale práve život ukázal, že asi nie.
            3. Hovoril som o jednej z krajných možností, nie pre dristanie, ale na upozornenie aj tejto inak bežnej praxi. Nikoho neobvinujem, iba sa snažím poukázať na to, že tu nejde o kroky proti majiteľovi, ale o to, že ak dôjde k zhodnoteniu pozemku je slušné debatovať o tom najprv s dotknutými občanmi čo tu bývame. Úlohou spolužitia je spolu komunikovať, nie postaviť ľudí pred hotovú vec.
            4. Dodnes mi chýba stanovisko mesta a ani na vmč nik neinformoval o tom, že by bolo rokovanie a z neho tento výsledok, ako najlepší možný. Véd na aktualita h mesta nie je pomaly ani pozvánka na mz, iba na úradnej tabuli, kde to zapadne.
            Prosím neberte to že to je proti majiteľovi či primátorovi. Naopak v záujme všetkých je predísť sporom diskusiou skôr, ako sa čosi schváli. To bolo aj posolstvo zmien v mz.

            • 14.1.1.1.1.1
              plan says:

              Lebo sa este nejde nic schvalovat nechapes to alebo to nechces chapat?

            • 14.1.1.1.1.2
              Rozum says:

              Dopravná zaťaženosť tohoto územia v porovnaní s inými lokalitami bude výrazne nižšia. Obyvatelia budú mať pešo dostupnú autobusovú stanicu, železničnú stanicu, nákupné centrá, školy, centrum mesta, atď. Veľa z nich ani nebude potrebovať automobily, dokonca im budú robiť zbytočnú finančnú záťaž. A do Kamenáča môžu ísť bicyklom cez park. Ideálne pre mladé rodiny s hypotékou.
              Myslím, že veľa príspevkov k tejto téme je tu mimo realitu.
              Tie byty tam budú určite lepšie ako priemyselná výroba.

  15. 15
    Juraj says:

    A ešte jedna poznámka. Ak nik do vtedy, kým sa to neobjavilo tu na stránke nevedel o tom, že s pozemkom sa niečo chystá, tak nemohol ani nik o územie a jeho rekultivácia prejaviť záujem. Pozri sa na stránku mesta, kde je niekto PR článkov a pozvánok, ale o tomto som sa musel dopátrať

    • 15.1
      Plan says:

      Lenze poslanci nejdu hlasovat o zmene uzemneho planu ale o povoleni na zmenu to je dost velky rozdiel.vsetko ocom pises bude v tom procese prebiehat aj komunikacia s obcanmi.

  16. 16
    Juraj says:

    Ak investor dá peniaze na realizáciu krokov súvisiacich s povolovanim, hádajte prečo ak dostal od mesta zelenú, by mal potom z toho ustúpiť. Skôr ako sa investujú peniaze do plánov by sa na úrovni obyvateľov, poslancov a investorov mala viesť diskusia o tom, čo tam bude. Inak budú nasledovať pri neskorších debatách argumentácie typu ved súkromník už dal do toho svoje financie a mohol by to brať ako stratu z dôvodu nesúhlasu mesta. Mesto by pred tým malo povedať na zaklade diskusie čo tam vlastne môže byť. Až potom zadať povolenie. Ide práve o to čo sa deklarovalo, že sa bude územie tvoriť spolu s tými, ktorých sa bezprostredne dotýka.

  17. 17
    Vlado says:

    ja som za ale ak ides dnes stavat dom musis dolozit 3 parkovacie miesta a toto ise ma platit aj pri takejto investicii a nie 120 bytov a 150 parkovacich miest ako to byva zvykom, ved v kazdom druhom ak nie viac ma kazdy 2 auta. A k hustote, trnava vobec nieje husto zaludnena.

  18. 18
    Tim says:

    Tie tri domy sú príliš natlačené, „ napr. čumenie“ do steny elektropredajne nebude nič moc, možno ju natrú na zeleno ;D.

    Vizualizácie zvýrazňujú dojem zelene a kľudu, realita bude iná.

    Vzhľadom na okolitú zástavbu (bytové domy Hlinkova, elektropredajňa, RD smerom k Študentskej), je primeraná výška tak max. 4 nadzemné podlažia.

    Na prepojení podzemného parkovania poza domy žiadna vzrastlá zeleň neporastie, aj okolie BD na pozemku žiadateľa je na zeleň minimalistické, priživuje sa na staničnom parku, akože zelená strecha okoliu nepomôže.

    Zásah hasičov s veľkou plošinou vzhľadom na zapratané priestory medzi a okolo BD a ploty môže byť viac ako problematický.

    Ohľadne požiadavky zmeny regulatívu z B03 na A06 sa môžu ozvať nasledovníci, napr. aj nemocnica sa svojho času vyjadrila,že priestory od Trnávky smerom k budúcemu obch. centru chce vypratať, prehlási ich za nadbytočné …atď.

    K príspevku „Rozum 29.4.2019 21:26“ – to s tým chodením všade bez auta je čistá demagógia, na druhej strane kvôli cca 70-100 bytom sa zlá dopravná situácia už podstatne nezhorší.

    Druhá požiadavka na zmenu územného plánu,nápad s „Novou Kopánkou“ za obchvatom na resp. vedľa letiska popri Malženickej ceste, teda rozmiestnenie budov a komunikácií je doslova ukážkový diletantizmus. Jediná prístupová komunikácia, v prípade nehody, poruchy, požiaru na jej trase odrezanie satelitu od sveta, tiež nevhodné orientácie budov voči svetovým stranám .

    Mám dojem, že tu už bol pokus o niečo podobné (školy byty, RD) aj za trasou plánovaného južného obchvatu smerom od Linčianskej k Zelenču a že to neprešlo.

    Rozrastať sa už teraz za obchvat môže byť pre investorov zaujímavé (pozemky lacno kúpiť a zmenou územného plánu mnohonásobne navýšiť ich cenu), ale pre mesto je to nevýhodné. Predsa je stále ešte dostatok lokalít aj „vnútri“ obchvatu

    • 18.1
      ?? says:

      Na jednej strane sa ti nepáči zástavba vo vnútri mesta, na druhej strane sa ti nepáči zástavba za obchvatom a obratom odporúčaš radšej zástavbu vo vnútri obchvatu.
      Všetko si skritizoval, aj svoje vyjadrenia.
      Hlavne že mudruješ.
      Kedysi v Šelpiciach na stanici vraj rozum vážili. Nebol si vtedy pri váhe?

  19. 19
    Transparentni says:

    Ako pisali hore. Mali to zichrovane projektantom. Previazanostou na poslankynu a ltt. Ked sa jedna o nasich obcania su iva statisti.
    Vo tam po zekeni, co tam po zanedbanej doprave. Co tam po parku atd.
    Najsamlepsia Trnava.
    S teraz tú o tom priemysle prosím.
    Ste už na smiech.

    • 19.1
      Howgh says:

      Na mieste Maxu bola priemyselná výroba, vyrábali sa tam hydraulické zariadenia.
      Zvyšný priestor je podľa UP určený stále na priemyselnú výrobu.

      • 19.1.1
        erik says:

        tie hydraulicke zariadenia sa tam vyrabali v minulom storoci, ak by tam chcel niekto mat prevadzku uz ju tam davno ma,ale kedze sa tam neda dostat kamionom tak kazdy si to rozmysli…

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.