reklama

Organizácia cestovného ruchu Trnava Tourism vydala nové propagačné materiály

Oblastná Organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism vydala nové propagačné materiály, vďaka ktorým návštevníci Trnavy objavia všetky krásy mesta a regiónu. Jedným z nich je Dvojmesačník Región Trnava, ktorý informuje turistov o najväčších podujatiach.

„Dvojmesačník obsahuje informácie o aktuálnych podujatiach, novinkách, zaujímavostiach, oceneniach a atraktívnych bodoch záujmu. Na jednom mieste tak nájdu, čo by si nemali nechať ujsť v Trnave a jej okolí. Pre ešte lepší prehľad a orientáciu je jeho súčasťou aj mapka. V nej sú vždy vytipované cyklotrasy a turistické chodníky, vďaka ktorým objavia krásy regiónu,“ uviedla Michaela Potočárová, riaditeľka Oblastnej organizácie cestovného ruchu Trnava.

Pre milovníkov histórie a sakrálnych pamiatok je určený turistický sprievodca Sakrálna Trnava.

Vyšiel v štyroch jazykoch: slovenskom, anglickom, nemeckom a maďarskom. Objavia v ňom tipy na pamiatky zakreslené na mapke či chronológiu historických míľnikov.

Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism

Čo zažiť v Trnave a prečo sa ju oplatí navštíviť, nájdu návštevníci v minisprievodcovi Say hello to Trnava – Spoznajte Trnavu.

Preložený je do ôsmich jazykov a obsahuje praktické rady, kde sa ubytovať, najesť, kde si dať dobrú kávu a čo by nemali vynechať pri návšteve krajského mesta, ktoré prezývajú Malý Rím.

„Všetky nové materiály nájdu návštevníci v Turistickom informačnom centre Regiónu Trnava v Mestskej veži, ako aj v hoteloch či na Nádvorí. V Turistickom informačnom centre vám ochotne so všetkým poradia a zároveň si môžete dohodnúť aj prehliadku mesta so sprievodcom, ktorý vám porozpráva o bohatej histórii Trnavy,“ dodala na záver Michaela Potočárová.

Oblastná Organizácia cestovného ruchu (OOCR) Trnava Tourism združuje mestá, obce a ostatné subjekty v regióne Trnava.

V súčasnosti má 24 členov, medzi ktorými sú obce, ale aj podnikateľské subjekty či občianske združenia.

Úlohou organizácie je spoločne rozvíjať cestovný ruch v destinácii, prezentovať atraktivity, ktoré sa nachádzajú na jej území, ponuku svojich členov zameranú na návštevníka a informovať o aktuálnom dianí.

Propagačné materiály boli realizované s finančnou podporou Ministerstva dopravy a výstavby SR.

(ts)


Foto: Provocation Bureau, Trnava Tourism

Ulož ako PDF
Napísal 4. mája 2019 18:22. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Spoločnosť, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.