reklama

Vlaňajší jarmok priniesol mestskej pokladnici o dvadsaťtisíc eur viac ako sa očakávalo

Odbor dopravy a komunálnych služieb predloží na februárovú schôdzu mestského zastuputeľstva Správu o priebehu a konečnom zúčtovaní Tradičného trnavského jarmoku (TTJ) 2016.

V roku 2016 sa septembrového TTJ zúčastnilo celkom 356 komerčných predajcov, pre ktorých bolo vytvorených 430 predajných miest.

Z nich obsadilo 39 predajcov v občerstvovacích centrách, tri miesta vyhradili pre komerčných predajcov s remeselníckymi výrobkami v drevených stánkoch a zároveň bolo v lokalite jarmočniska umiestnených 170 ľudovoumeleckých výrobcov s ukážkami a predvádzaním ľudových remesiel.

Mesto prenajalo svoje pozemky určené na kolotoče v priestore parkoviska na Dolnopotočnej ulici za 25-tisíc eur. Ostatné kolotoče na Paulínskej a v Orolskej záhrade boli umiestnené na pozemkoch, ktoré nevlastní mesto.

Ilustračné foto

Konečný hospdársky výsledok vo výške 92 512 eur je najlepším za ostatné obdobie. „Prispelo k tomu zvýšenie poplatkov za predajné miesta,“ konštatuje správa odboru dopravy a komunálnych služieb.

Celkové príjmy jarmoku dosiahli v roku 2016 čiastku 190-tisíc eur, čo je o takmer 17-tisíc viac ako plánoval rozpočet.

Výdavky plánované na 100-tisíc eur dosiahli v konečnom zúčtovaní sumu 98-tisíc eur.

V roku 2015 priniesol TTJ do mestskej pokladne 72-tisíc eur.

Získané finančné prostriedky z jarmoku budú zdrojom rezervného fondu.

Vývoj hospodárenia Tradičných trnavských jarmokov:

Zdroj: Mesto Trnava

Najväčšou príjmovou položkou minuloročného jarmoku bol prenájom plôch a predajných zariadení, za ktoré získalo mesto ako organizátor podujatia 151-tisíc eur, 25-tisíc eur bol poplatok za kolotoče, takmer 6000 eur sa vybralo z poplatkov za elektrickú energiu a 5200 eur za parkovanie áut za stánkami. Mesto získalo aj finančný dar vo výške 3000 eur od prevádzkovateľa kolotočov.

Najväčšou nákladovou položkou TTJ 2016 bol kultúrny program v hodnote 26-tisíc eur. Čistenie ulíc a odvoz odpadu vyšlo na 18-tisíc eur, výzdoba, doprava materiálu, montáž a demontáž stánkov a technické zabezpečenie stáli takmer 17-tisíc eur, za ozvučenie kultúrnych akcií zaplatilo mesto 9-tisíc eur, montáž elektrických rozvodov stála 8,5-tisíc.

Za položku ozvučenie jarmočniska a rozhlas vyplatilo mesto 4-tisíc eur, odmeny organizačným pracovníkom a práce na dohodu vyšli na 3700 eur, spotreba elektriny dosiahla sumu bezmála 1700 eur. Za kyvadlovú dopravu pre návštevníkov podujatia z iných miest zaplatilo mesto 1800 eur.

Ulož ako PDF
Napísal 22. februára 2017 7:56. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama

NAJNOVŠIE ČLÁNKY

reklama

reklama reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.