reklama

For those who revel in the thrill of gambling, the article provides an enticing overview of 1Win, an online casino that seems to cater to every whim of the enthusiast. From the vast selection of games, including slots, poker, and roulette, to the adrenaline-pumping sports and esports betting options, it's a gambler's paradise. The convenience of swift deposits and withdrawals adds to the allure, ensuring that the action never stops. The welcome bonus, a whopping 500% on the first deposit, is a cherry on top, significantly enhancing the betting power right from the start. 1win Casino stands out not just for its game variety but for its commitment to security, backed by a Curacao license. This combination of entertainment, convenience, and trustworthiness makes it a standout choice for seasoned players looking for a new arena to test their luck and strategy.

J'ai récemment lu un article sur Cheri Casino et, en tant que novice dans le monde du jeu en ligne, j'ai trouvé cela très instructif. Le processus d'inscription semble simple et sécurisé, nécessitant des informations vérifiables, ce qui me rassure quant à la protection de mes données personnelles. Ce qui m'attire particulièrement, c'est la variété des jeux proposés. Savoir que je peux choisir parmi plus de 800 jeux, y compris des machines à sous et des jeux de table, rend ce casino particulièrement tentant. cheri-casino.fr mentionne aussi la compatibilité mobile, ce qui est un grand plus pour moi car j'utilise souvent mon smartphone pour me divertir. Les promotions hebdomadaires et le bonus de bienvenue sont attrayants, bien que je doive admettre que je suis un peu intimidé par les exigences de pari. Cependant, l'article a éveillé mon intérêt et m'a donné envie d'explorer davantage le monde des casinos en ligne.

Having no prior experience with online betting, I was intrigued by the review of 4rabet. The platform's emphasis on being user-friendly and offering a variety of betting options makes it seem like a welcoming place for beginners like myself. The fact that it caters specifically to the Indian audience, with a focus on cricket, adds a local flavor that I appreciate. The review also touches on the app's extensive sports selection and casino games, which suggests that there's plenty to explore beyond just betting on sports. What's more, the mention of bonuses and promotions gives the impression that 4rabet values its users and looks to enhance their experience wherever possible. It's reassuring to read about the platform's dedicated customer support, highlighting their commitment to user satisfaction. For anyone curious about online betting but unsure where to start, the article on 4Rabet India seems like a helpful resource.

Združenie Trnava pre každého predstavilo plány na zlepšenia mestskej autobusovej dopravy

Efektívna, ekonomická a ekologická má byť mestská autobusová doprava v Trnave podľa návrhu, ktorý vo štvrtok 10. marca 2022 predstavili členovia združenia Trnava pre každého na tlačovej besede. Z prieskumu, ktorý si dali vlani vypracovať, vyplynulo, že najväčší problém pre obyvateľov Trnavy predstavuje práve doprava.

Podľa lídra združenia Branislava Baroša je ich prioritou „Doprava bez zdržania“. Zdôraznil, že treba využiť všetky dostupné riešenia a zdroje na to, aby sa Trnavčanom minimalizoval čas a prostriedky na presun v rámci mestských zón, a tiež na prejazd mestom, ktorého tvar zahŕňa symetrické centrum so symetrickou zónovou zástavbou okolo neho.

„Navrhujeme zredukovať súčasný počet autobusových liniek približne na polovicu. Komplex mestskej hromadnej dopravy v štýle ‚nastúp vystúp‘ bez zdržania zabezpečí prepravu z jednej strany mesta na druhú s maximálnym časom do 30 minút,“ priblížil Branislav Baroš.

Ako tvrdí, sledujú tým aj zníženie počtu áut, ktoré na frekventovaných trasách veľmi často stoja v dlhých a „zúfalých“ zápchach.


Branislav Baroš na tlačovej besede, 10. marca 2022

FOTO: trnava-live.sk

Autobusy do centra

Združenie tiež otvorilo tému zavedenia mestskej autobusovej dopravy do centra mesta. Podľa architekta Róberta Suchého môže centrálnu mestskú zónu v pravidelných intervaloch obsluhovať linka, na ktorú budú nadväzovať spoje z každej mestskej zóny.

„Dnes máme technologicky vyspelé možnosti vozového parku, teda vhodné veľkosti a typy autobusov, ich pohon s dôrazom na ekológiu, kde sa ponúkajú hneď viaceré alternatívy palív ako elektrina, plyn a možno aj vodík,“ spresnil Róbert Suchý.

Dodal, že všetky druhy dopravy sú rovnako potrebné a zaslúžia si rovnakú mieru pozornosti a investícií.

„Lokálne vyzdvihovanie niektorej z nich na úkor inej nie je v súlade s harmonickým rastom a komplikuje ich vzájomnú existenciu,“ pripomenul.

Branislav Baroš so svojim tímom navrhujú, aby hlavná linka v pravidelných intervaloch „krúžila“ okolo centrálnej mestskej zóny a každá mestská zóna bude pravidelnou linkou cez dotyčnice na Rybníkovej, Hospodárskej, Kollárovej a Hlbokej ulici nadväzovať na hlavnú linku.

„Dobrým vyladením grafikonu zabezpečíme maximálne zefektívnenie dopravy v rámci celej Trnavy. Cieľom tohto úsilia má býť efektivita, ekonomika a ekológia mestskej autobusovej dopravy, ktorá prináleží krajskému mestu 21. storočia,“ zdôraznil.


Graficky znázornené riešenia autobusovej dopravy: Hore pokrytie historického centra, spodný obrázok ukazuje linky od centra do ďalších mestských častí

ZDROJ: Trnava pre každého

Podľa slov architekta Róberta Suchého otázka návratu autobusových liniek do centra mesta vyplynula z diskusií s viacerými skupinami obyvateľov, ako sú napríklad seniori, mamičky s deťmi či zdravotne znevýhodnení.

„Zachovanie trnavskej pešej zóny je samozrejmosťou, to však neznamená, že na komunikáciách v jej blízkosti nemôžu premávať linky MHD. Existuje veľa dôvodov, prečo túto myšlienku rozpracovať do detailov. Ak sa technicky preukáže ako životaschopná, obyvatelia Trnavy sa konečne po rokoch znova dostanú bližšie k pošte, úradom, kostolom, obchodom či službám,“ vysvetlil.

Pripomenul, že tento proces by sa pripravoval v úzkej spolupráci so všetkými dotknutými orgánmi a inštitúciami.

„Uvažujeme o dvoch až troch zastávkach v centrálnej mestskej zóne. Prichádzame s návrhom úplne novej trasy, ktorá bude od rána do neskorého večera v rozumných a pravidelných intervaloch kopírovať obvod centra. Jej súčasťou bude vjazd do úplného centra, ako aj obslúženie železničnej a autobusovej stanice,“ predostrel Suchý.

Predbežnou predstavou združenia Trnava pre každého je, že trasa autobusov cez úplné centrum by viedla od Rybníkovej ulice cez Hornopotočnú, Hollého a na Paulínsku ulicu. Priestor Paulínskej ulice je podľa Baroša zároveň potrebné zrekonštruovať a zmodernizovať.

Pokračovanie autobusovej trasy smerom von z centra je podľa Suchého otázkou odborných analýz a prieskumov. „V zásade je viacero možností – na Kollárovu ulicu sa dostaneme cez Športovú, obrátením smeru jazdy na Rázusovej, cez Žarnovu alebo okolo amfiteátra,“ priblížil.

Ako doplnil architekt Suchý, „v našom meste vidíme potenciál lepšej kvality, plynulosti a vzájomnej prepojenosti automobilovej, cyklistickej, autobusovej aj pešej dopravy“.


Róbert Suchý počas tlačovej besedy

FOTO: trnava-live.sk

Ulož ako PDF
Napísal 10. marca 2022 11:58. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0. Both comments and pings are currently closed.


INZERCIA

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.