reklama

Radnica bude hľadať nového nájomcu “Zeleného domu”, na predaj chce ponúknuť objekt bývalého Tatraskla

Trnavská radnica bude hľadať nového nájomcu priestorov v “Zelenom dome” na Trojičnom námestí. Do predaja chce ponúknuť aj budovu Tatraskla v centre mesta.

Za najmenej 95 553 eur ročne chce mesto Trnava prenajať priestory na rohu Trojičného námestia v objekte známom ako Zelený dom. Návrh podmienok verejnej súťaže musí najprv odsúhlasiť mestské zastupiteľstvo. Rokovať o tomto bode majú poslanci 12. septembra 2017.

Posledný nájomca GHS Mobile ukončil nájomný vzťah s mestom dohodou dohodou k 30. júnu 2017. Nájomca mal zároveň súhlas mesta na prenájom ďalších priestorov tretím osobám, ktoré prevádzkujú reštauráciu HISTORY v suteréne objektu a kaviareň na prízemí.

Tieto subjekty majú s mesto uzavretú od 1. júla 2017 dohode o prenájme nebytových priestorov na dobu určitú – do doby ukončenia obchodnej verejnej súťaže, najneskôr však do 30.6.2018.

FOTO: Google Street View / Ľuboš Kubizna

Prenájom priestorov Zeleného domu bude mesto riešiť verejnou súťažou s minimálnou východiskou cenou 95 553,56 eura za rok.

Nehnuteľnosť má výmeru 912 m². Účel využitia v návrhu verejnej súťaže stanovený nie je, vylúčené však bude prevádzkovanie hazardných hier. Prípadné stavebné úpravy novým nájomcom bude vopred odsúhlasovať príslušný orgán mesta Trnava.

Súťažné návrhy budú môcť v prípade schválenia podmienok verejnej súťaže podávať záujemcovia do 6. októbra 2017.

Posledná zmena nájomcu v Zelenom dome sa uskutočnila pred desiatimi rokmi
Archívny článok TU.

Návrh súťažných podmienok majú podľa predbežného programu schvaľovať mestskí poslanci aj v prípade verejnej súťaže na najvhodnejší na predaj administratívnej budovy na Trhovej 2, známej ako objekt bývalého Tatraskla oproti mestskému úradu.

Minimálna východisková cena je stanovená znaleckým posudkom z januára 2016 vo výške 3,13 milióna eur.


Tatrasklo naposledy čiastočne zrekonštruoval nájomca priestorov siete Moja Samoška

Budova z roku 1973 má celkovú výmeru 3 644,95 metrov štvorcových, na predaj bude len objekt s pozemkami zastavanými stavbou.

Technický stav budovy je podľa mesta Trnava nevyhovujúci a objekt potrebuje rekonštrukciu. Využiteľnosť objektu dosahuje 71 percent.

V budove sídli Mestská polícia, spoločnosť TT-IT a niektoré referáty úradu.

Svoje sídlo tu majú aj viaceré organizácie, združenia či súkromné spoločnosti.

Najväčším z nich je spoločnosť TERNO real estate, ktorá tu v roku 2014 otvorila predajňu Moja Samoška. Po prípadnom predaji bude nutné vysporiadať započítanie preinvestovaných nákladov nájomcovi, aktuálne ostáva započítať asi 116 000 eur.

Písomné súťažné návrhy chce mať mesto na stole do 21. novembra 2017.

Po splnení podmienok obchodnej verejnej súťaže postúpia predkladatelia súťažných návrhov do záverečnej fázy výberu kupujúceho formou elektronickej aukcie.

Kritériom pre výber najvhodnejšieho súťažného návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy je najvyššia kúpna cena.

Článok o objekte z roku 2011
Budova bývalého Tatraskla je v zlom stave, mesto na jej rekonštrukciu peniaze nemá

Ulož ako PDF
Napísal 6. septembra 2017 11:53. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

69 komentárov pre “Radnica bude hľadať nového nájomcu “Zeleného domu”, na predaj chce ponúknuť objekt bývalého Tatraskla”

  1. 1
    :-) says:

    Kričali,že bývali poslanci všetko rozpredávajú a už to tu máme:-))))))))

    • 1.1
      Lukas says:

      Mohol by si nám to napísať,kde Bročka vykrikoval o nejakom rozpredaji.A porovnávať starú rozpadnutú budovu…
      Tiež bývalé vedenie predalo starú ubytovňu na Kollárovej Matovičovi.Bola stará na rozpadnutie+vyhral niekto vo verejnej súťaži.To bolo v poriadku.

      • 1.1.1
        Meno(vyzadovane) says:

        Odporucam prestudovat program polepsenych, nebudes potom vyzerat ako somar.

        • 1.1.1.1
          Lukas says:

          Somár si Ty,trcko polepšený…D

          • 1.1.1.1.1
            Meno(vyzadovane) says:

            Uz chapem, preco sa volicom toho sasa hovori luza, lebo nevies rozlisit ani ked ti niekto povie ako somar, nie ze si somar. Reagujes presne ako on, nie na podstatu veci v tomto pripade jeho vlastny program, kde to stoji cierne na bielom, ale na to, ze som ti povedal, ze by si mohol vyzerat ako somar, ked si nevies zistit informaciu, co si nakoniec svojou reakciou potvrdil, ze si. Zatlieskajte prosim absolventovi kurzu komunikacie ala brocka – Vsetci ste debili, iba ja mam bradu a argumentacnu vybavu trojrocneho decka. Pretoze ten vas najvyssi predstavitel krajskeho mesta komunikuje presne ako ty, nechape, co sa od neho chce, tak len vystekuje s tou svojou skupinkou na tych, ktori si jeho nevyzrete a nedomyslene koniny nechcu nekriticky osvojit. Obdivuhodne, nejaky tvoj pradedo, co si este s mamkou onykali si urcite nepredstavoval co za komunikacnych kriplov z tejto generacie vyrastie, len tak dalej.

  2. 2
    Ondrej says:

    Byvali poslanci nechali vsetko schatrat bohuzial , daj prosim ta nejake ine riesenie

    • 2.1
      :-) says:

      Teraz som sa zasmial…Lebo taký ako ty kričali,že mesto chce niečo predať..
      Nech tam spravia parkovací dom..samozrejme zarastený brečtanom:)))aaa 3000 stojanov na bicykle,lebo naši hodnostári sú cyklohavaj košelkoví.

      • 2.1.1
        Ondrej says:

        Skor liecebnu pre takych ako si ty :)

      • 2.1.2
        Juraj Fuzák says:

        Nie ludia kricali ked sa predavalo za euro, predavat sutazou nepotrebny majetok navyse v havarijnom stave je rozdiel. A pokial si myslis ze tie cyklostojany a brectan boli vtipne tak cuduj sa svete neboli, vymysli si nieco originalnejsie

        • 2.1.2.1
          Prengo says:

          Prepáčite mi azda pán Fuzák, ale kto ste Vy, aby ste posudzovali, či brečtan a cyklostojany sú, alebo nie sú vtipné? Prečítal som si veľkú väčšinu Vašich komentárov v diskusii na trnava-live, ale čuduj sa svete, nemám z Vás pocit, že ste inteligentný človek. Prepáčte.

          • 2.1.2.1.1
            Juraj Fuzák says:

            Ja som ja a neprislo mi to vtipne, dufam ze mam pravo na to nieco povazovat za trapne, ci nemam? Takisto tvoj pocit zo mna je uplne v poriadku a mas na to pravo. Ci opytam sa ta kto si ty aby si ma posudzoval? 😂😂🙈🙈

            • 2.1.2.1.1.1
              Kamil Schultz says:

              Nic menej a nic viac ako obcan Trnavy. Ten, koho zaujmy by si mal zastupuvat a koho nazory brat do uvahy.

            • 2.1.2.1.1.2
              Prengo says:

              Pán poslanec… my si tykáme? Nemám ten pocit, že by sme si tykali. Jediný dôvod, prečo sa tu nepodpisujem pod svojim menom a priezviskom je ten, že Vás poznám osobne. Nikde neviem nájsť Váš profesijný životopis, zaujímal ma už pri Vašej kandidatúre, rovnako ako výsledky vašich „lepších kolegov“. Neviem čo ste v živote dosiahli a neviem to dodnes. Ja som Vás neposudzoval, len som povedal, že na mňa pôsobíte ako hlupák. Áno, máte právo považovať niečo za trápne. Aj ja mám právo považovať Vás za trápneho, vulgárneho a nevychovaného. Vaša Lepšia Trnava je nevydarený populistický experiment a nechceli by ste byť občas v mojej koži – ako manažér pracujúci v Bratislave a žijúci na Prednádraží mám neraz červeň v tvári, ak s ľuďmi v istom intelektovom a hodnotovom nastavení hovorím v hlavnom meste o “politikoch” Vašej úrovne. Neviem kto ste, čo ste dosiahli, ale tykáte mi. Nepásli sme spolu ani husi a ani nekosili trávnik na Prengu. Mali ste ambície, Vaše hnutie, avšak zomierate pre každého inteligentného človeka v mojom okolí. Tým Vás neurážam. Len konštatujem, že na Lepšiu Trnavu a na Vás ako poslanca a Vašich niektorých kinderkolegov jestvuje aj kvalifikovaný názor ľudí s výsledkami možno aj z medzinárodných spoločností, pracujúcich napr. polovicu kariéry pre materský koncern napr. v Nemecku. Už ste pochopili, pán poslanec? Ste nevychovanec. To v prvom rade. A správate sa na internete ako hlupák. Len som Vás na to zdvorilo upozornil.

              • 2.1.2.1.1.2.1
                Juraj Fuzák says:

                nie nebudem ti tykat ale oslovovat ta “pan prengo” dobre? 😂😂😂

                Moj zivotopis najdes na Linkedin, mozes sa do neho ponorit. Mimochodom tiez pracuje v Bratislave a vobec ziadnu cerven nemam…

                A uplne nakonec… poznas ma osobne a kvoli tomu sa nepodpises? K tomu asi len tazko nieco dodat 😂😂😂

                • 2.1.2.1.1.2.1.1
                  Prengo says:

                  Milý pán poslanec… 😊 v prvej vete “nie nebudem ti tykat ale oslovovat ta „pan prengo“ dobre?” indikujete, že mi nebudete tykať a v druhej vete mi tykáte, slovo “nájdeš” namiesto slova “nájdete” to jasne naznačuje. Tým začneme a ja konštatujem, že nedokážete udržať to čo píšete v realite ani na priestore dvoch po sebe nadväzujúcich viet. Ponorenie do LinkedIn mám za sebou už dávno… ste podľa neho človek so stredoškolským vzdelaním a pracujete v Johnson Controls ako Senior Global Savings Analyst. Podľa LinkedIn ste zamestnaný v druhej firme v poradí. Týmto by sme vyčerpali prvú tému. Poznám Vás osobne, raz sme sa stretli a urobili ste na mňa mimoriadne rozpačitý dojem – takže je k tomu čo dodať, práve to robím. Preto nepíšem pod svojim menom… nemám chuť sa nechať urážať Vašimi voličmi. Vysvetľujem ďalej -občas sa senior manažéri z TT stretávame na pravidelno nepravidelných piatkových pokecoch a zvažovali sme pozvánku poslať aj na juraj.fuzak@trnava.sk a viacerí sme sa zhodli, že nie ste ani A, senior manažér, B, ani v našom leveli riadenia a napokon… 😊 to, že ste poslancom z Vás ešte korektného človeka plného slušnosti neurobilo. Zrejme by mojim priateľom tiež neveľmi vyhovovalo tykanie a prípadne kolorované pocitom “lepšej” Trnavy. Toľko moja, pevne verím, zdvorilá odpoveď.

              • 2.1.2.1.1.2.2
                Ondrej says:

                Ked ho poznas osobne preco mu tu nepovies ? Preco to pises na diskusii?

                • 2.1.2.1.1.2.2.1
                  Prengo says:

                  Citujem “Milý pán poslanec… 😊 v prvej vete “nie nebudem ti tykat ale oslovovat ta „pan prengo“ dobre?” indikujete, že mi nebudete tykať a v druhej vete mi tykáte, slovo “nájdeš” namiesto slova “nájdete” to jasne naznačuje. Tým začneme a ja konštatujem, že nedokážete udržať to čo píšete v realite ani na priestore dvoch po sebe nadväzujúcich viet. Ponorenie do LinkedIn mám za sebou už dávno… ste podľa neho človek so stredoškolským vzdelaním a pracujete v Johnson Controls ako Senior Global Savings Analyst. Podľa LinkedIn ste zamestnaný v druhej firme v poradí. Týmto by sme vyčerpali prvú tému. Poznám Vás osobne, raz sme sa stretli a urobili ste na mňa mimoriadne rozpačitý dojem – takže je k tomu čo dodať, práve to robím. Preto nepíšem pod svojim menom… nemám chuť sa nechať urážať Vašimi voličmi. Vysvetľujem ďalej -občas sa senior manažéri z TT stretávame na pravidelno nepravidelných piatkových pokecoch a zvažovali sme pozvánku poslať aj na juraj.fuzak@trnava.sk a viacerí sme sa zhodli, že nie ste ani A, senior manažér, B, ani v našom leveli riadenia a napokon… 😊 to, že ste poslancom z Vás ešte korektného človeka plného slušnosti neurobilo. Zrejme by mojim priateľom tiež neveľmi vyhovovalo tykanie a prípadne kolorované pocitom „lepšej“ Trnavy. Toľko moja, pevne verím, zdvorilá odpoveď.”. Prečo by som to nepísal, znie moja odpoveď.

                  • 2.1.2.1.1.2.2.1.1
                    Juraj Fuzák says:

                    Budem ti tykat, snad necakas ze ta budem oslovovat “pan prengo”, to by som bol zrely na cajlu. Ano niesom senior manazer a poviem ti pravdu zatial som bez toho prezil docela spokojny zivot a prezijem ho aj nadalej aj bez teba a tvojej pozvanky to mi ver. Korektny clovek som, a slusny budem iba k slusnym, v opacnom pripade je to vylucene.

                    • 2.1.2.1.1.2.2.1.1.1
                      Prengo says:

                      Ďakujem pán poslanec, pozvánku teda posielať nebudeme. Nech sa Vám darí v práci pre Trnavu. A všetko dobré Vám prajem. A áno, nie ste senior manažér, skutočne bez našej pozvánky prežijete. Musím s oboma vecami súhlasiť.

                    • 2.1.2.1.1.2.2.1.1.2
                      Juraj Fuzák says:

                      Super, sa vobec cudujem ze sa taka osobnost ako Prengo zaobera s nejakym chudakom ako ja na anonymnej diskusii. Prajem aj tebe pekny den v high society klube…

              • 2.1.2.1.1.2.3
                Juraj Fuzák says:

                A este ma napadlo, ze ked uz si taky velky manazeris v Bratislave tak vec ako Linkedin by si mal poznat, lebo potom tu ako hlupak vypadas ty, Mr. Poznamtaapretosanepodpisem 😂😂😂

                • 2.1.2.1.1.2.3.1
                  Prengo says:

                  Ďakujem za veľmi inteligentné stanovisko, pán poslanec. LinkedIn poznám. Aj Vás. Do skorého videnia na našom podnikateľskom klube. Naisto Vašu expertízu ako aj bravúrne zvládnuté maniere a komunikačný takt vyžijeme a pozvánku na juraj.fuzak@trnava.sk aj doručíme. Bude to naisto obohacujúca diskusia – najmä ak sa mi ako 50tnikovi pozriete do očí a začnete tykať. Myslím, že všetci v hotelovom lobby, kde sa stretávame zažijeme príjemné chvíle. Najmä Vy osobne. Dovidenia v Bratislave.

                  • 2.1.2.1.1.2.3.1.1
                    Ondrej says:

                    Takze podla tvojho nicku prengo ma nekdo vediet kolko mas rokov? V nasej firme si netykame ani sefom, manazerom ani 60tnikom a nikdo sa neuraza ty musis byt asi nejaky nadclovek ci este nieco viac?

                    • 2.1.2.1.1.2.3.1.1.1
                      Kamil Schultz says:

                      Ved ked si netykate, preco by sa mal niekto urazat na vykanie? A k nicku Prengo. Uz dlho som necital ako niekto poslal niekoho tak kultivivane do … Za 100 bodov Prengo :)

                    • 2.1.2.1.1.2.3.1.1.2
                      Ondrej says:

                      *nevykame dobre si to pochopil ale musis byt mudrucky ze Kamilko :) cim ho tam poslal? sak vsetci vedia ze to pisete furt ti isti dokola a ste uz uplne trapny

              • 2.1.2.1.1.2.4
                Lukas says:

                Prengo a Ty si co dosiahol v zivote?

                • 2.1.2.1.1.2.4.1
                  Prengo says:

                  Milý Lukáš, ak sa začnem uchádzať o veci verejné, rád to poviem… :) V anonymnej diskusii to nepovažujem za dôležité. Jemne Vám ušiel bod celej veci. Len som pánovi poslancovi povedal, že sa správa nezdvorilo a tyká ľuďom o generáciu starším. A správa sa posmešne aj naďalej, čím sa definuje on… a je to jeho vec. Som veľmi zvedavý či bude takto disponovaný aj naživo a či vôbec pozvánku na podnikateľský klub príjme (ak teda kolegovia po prečítaní tohto celého nebudú rovno zvracať). Čo som dosiahol teda? Napríklad to, že som niekomu primladému a neskúsenému (v porovnaní s mojou generáciou) vyčistil (a v dobrom) žalúdok. A po dvoch dňoch diskusie vidím, že to bolo zrejme zbytočné. Slušnosť, výchova a podobne nie sú automatické. Pekný deň Vám prajem Lukáš. Nech sa Vám darí.

                  • 2.1.2.1.1.2.4.1.1
                    Juraj Fuzák says:

                    Ano bolo to zbytocne, kludne ukaz kolegom co chces. Ano pozvanku kludne prijmem a budem sa spravat stale rovnako, robim to totiz cely zivot. Slusny k slusnym, neslusny k neslusnym, cau.

                    • 2.1.2.1.1.2.4.1.1.1
                      Prengo says:

                      Musím súhlasiť, bolo to zbytočné. Príjemný deň Vám želám, pán poslanec.

                  • 2.1.2.1.1.2.4.1.2
                    Lukas says:

                    Milý Prengo,keď si myslíš,že si niekomu vyčistil žalúdok,tak si moc fandíš.A to neni pekné….ani slušné…Slušne ti napíšem,keď chceš,aby ti ľudia vykali,daj si tam svoje celé meno.A určite Ťa nebude nikto urážať.Krásny zbytok dňa priatelia!

                • 2.1.2.1.1.2.4.2
                  vize says:

                  …Lukas, len časť toho, čo Prengo dosiahol, je na najmenej 5 top manazerskych zivotov…!

                  • 2.1.2.1.1.2.4.2.1
                    Ondrej says:

                    Boze to fakt sa bavime stakym clovekom ? Prezrad nam jeho meno nech si to mozme zapisat do nasho zivotneho pribehu ze sme boli na jednej diskusii s uspensou celebritou prosim napis nam ho.

                    • 2.1.2.1.1.2.4.2.1.1
                      kandidat says:

                      Ondrejko, a to sa pyta za identitou Ondrej kery z Vas kandidatov? Galbavý Marián alebo Halász Norbert alebo Lančarič Matej alebo Neštický Marek alebo Novota Juraj alebo Pekarčík Tibor alebo Sloboda Peter alebo Štefunko Šimon alebo Uhlík Martin? Tak kery? Pani poslanci buduci zupni… :) Este Vam nedocvaklo, ze inteligentny clovek sa na tuto stranku ani nepokusi lognut pod vlastnym menom… ved by ste ho udupali jak kazdeho, kto neny Lepsa Trnava. Kazdy je pre Vas chuj, kto nekosi s vami travu a nechodi do Thalmaineru.

                    • 2.1.2.1.1.2.4.2.1.2
                      Ondrej says:

                      solidna paranoja. ja som normalny obcan Trnavy jak aj ostatny to len vy vidite vsade jak vam seci ublizuju a pritom zijete v nejake vasej bubline kde nic ine neexistuje len vas divny svet

        • 2.1.2.2
          :-) says:

          Napíš čo sa predalo za euro…chceme aj my vedieť

          • 2.1.2.2.1
            Juraj Fuzák says:

            Pozemky pod City Arenu, planovany bol predaj pozemku pod akvapark za euro, staci?

            • 2.1.2.2.1.1
              Kamil Schultz says:

              Pozemky pod arenou za euro. Sedi. Ale pravda je aj to, ze za euro to bolo preto, lebo to bolo naviazane na povinnost rekonstrukcie SAMu a preinvestovat tam niekolko desiatok mil. euro. Presnu sumu si nepamatam. Ked hovoris A, je korektne povedat aj B.

              • 2.1.2.2.1.1.1
                julinka says:

                Ale bez toho B to v takejto diskusii pre tých jednoduchších údernejšie, lepšie, presvedčivejšie, triumfálne, proste LEPŠIE !

              • 2.1.2.2.1.1.2
                Sport says:

                Co to tvoje B meni natom ze to bolo za 1e a tie pozemky maju hodnotu 7 mega? To ze si to B schvalilo stare zastupitelstvo je ich vec ale to neznamena ze ludia v Trnave stym suhlasia preco by aj mali ked stym nemohli nic urobit! Nebyt ludi z lepsej Trnavy tak je aj auquapark za 1e a mesto by stratilo dalsie statisice…

            • 2.1.2.2.1.2
              :-) says:

              Lepšie arena a štadión v prenajme na 100 rokov ako zhnite parkovisko ,odpadky mcdonald a novy stadion,ktory by mesto nikdy nespravidlo..vobec ma nezaujima ci mesto je v pluse,alebo minuse..na ludoch sa to nikdy neodzrkadlí – vid zilina mesto dlh a zivot uplne niekde inde..vid bratislava – mesto dlh zivot niekde uplne inde..ale ved ste robili audit a co teraz mudrujete?zili ste 2 roky z veci ktore boli davno schvalene..teraz ste trosku zacali robit,ale co nic pre ludi co potrebuju..nikoho nezaujimaju hradby,ani brectan na poliklinike..ani kocky na halenarskej…tam spravte rezidentne parkovanie pre ludi na sidliskach a nie taketo nezmysli a mnoho mnoho dalsich veci..len bojujete proti niekomu stale a nic ine..dovideni

              • 2.1.2.2.1.2.1
                Ondrej says:

                Pekne blaboly skoda ze ten stadion sluzi max pre reprezentaciu kedze sa im podarilo vyhnat vacsinu fanusikov za velmi kratku dobu fakt gratulejem…Den pred zapasom s NR a vacsina stadiona zavreta cim to asi bude …Ked odide repre do BA tak potom uz sa nebude mat nad cim vytesovat kedze svojich fanusikov uz skoro nemate

        • 2.1.2.3
          Peter Klimo says:

          Juraj asi najviac proti predaju krical vas partajny kolega viceprimator Lancaric. citujem:

          Poslanec Matej Lančarič poukázal aj na ďalšie pozitíva projektu, medzi ktoré zaradil vybudovanie lávky pre peších cez Hlbokú ulicu či revitalizáciu priestoru na Dolných Baštách a obnovu hradieb v priestore za severnou tribúnou.
          „Mestu aj investorovi však trošku vyčítam slabú informovanosť verejnosti, vďaka čomu vzniklo mnoho negatívnych názorov na tento zámer. Ani ja osobne ako poslanec som takmer až do poslednej chvíle presne nepoznal všetky benefity, ktoré mesto z tohto projektu získa,“

          Ale to je len detail, povazujem sucasne kroky vedenia mesta v tomto smere za spravne. Nepovazujem mesto (s akymkolvek vedenim) za lepsieho spravcu ako by bol sukromny majitel.
          V pripade budovy Tatraskla by som skor vypisal sutaz na dodavku ucinnej trhaviny, ktoru by som po vystahovani budovy umiestnil do zakladov a zniesol ten hnus zo sveta, aby sa nahodou nenasiel nejaky investor ktoreho by napadlo to nadalej prevadzkovat v tohto stave..

          • 2.1.2.3.1
            Juraj Fuzák says:

            Peter… :) co ja mam s tym ze Lancaric hlasoval za ten predaj? Kazdy hlasuje tak ako uzna za vhodne a podla jeho uvazenia najviac prospesne pre mesto. Ja by som za predaj za euro nehlasoval nikdy, to ze on hlasoval je jeho problem.

            Co sa tyka tatraskla, tak pochybujem ze sa najde investor, ktory by tuto nadheru chcel prevadzkovat v tomto stave :) Hocikto to kupi, to podla mna zbura az na zaklady alebo kompletne prerobi. Pokial to nikto nekupi, buracka je tiez jedna z moznosti :)

            • 2.1.2.3.1.1
              Meno(vyzadovane) says:

              Nehlasoval, pretoze ako ti tu uz povedali, nie si inteligentny, lebo si este stale nezistil, ze ti tu tiez niekto napisal, ze nevies ani len pocitat: euro vs rekonstrukcia. Mozno skus zmluvu, na zaklade ktorej hlasoval lancaric, ktory z vas aspon vie ratat. Fuzak, ty si obraz toho, co zosobnuje to vase lepsie hnutie, mal by si byt hovorca, aby vsetci vedeli, co ste za luzu. Prosim ta, ako tam vlastne hlasujete, vies smeracki degesi maju aspon tu trubu, co im ukazuje palceky hore a dolu, ale za vas tam podla mna stlaca tlacitka niekto druhy…jak simon za adama?

              • 2.1.2.3.1.1.1
                Lukas says:

                A ty si inteligent?Na čo sa tu hráš?Si zapamätaj jedno,ľudia v Trnave majú plné zuby tvojho Póra a ich patolízačov.Lebo Pór nestaval štadión pre ľudí,ale pre svoj biznis.Preto dostal aj pozemky zadarmo.A nech mal pozemok za euro na štadión,ale nie na nákupné centrum a na ten hotel čo má stáť na Streleckej.Ono bola vlastne náhoda,že podporoval Bystríka vo voľbách..len tak pre z kamarátstva..

            • 2.1.2.3.1.2
              Meno(vyzadovane) says:

              Takze nam vlastne chces povedat, ze ide o prebytocny majetok, ktory nema hodnotu, lebo je to rozpadnuta buda, ale pytate za to vyse 90 mil. korun?! Inak povedane: rozpredavanie majetku kamosom je v pohode, pokial ide o podla teba pre mesto nepouzitelne rozpadnute budy ale s realnou hodnotou, ktoru ste napisali do sutaze, pretoze tymto tempom ako zadlzujete Trnavu sa rozpredavanim zalozitelneho bonitneho majetku dostaneme tak mozno do nutenej spravy, lebo jedine, co ten vas saso dokazal, je doslova plytvat verejnymi zdrojmi na veci, ktore sice super vypadaju, ale navysuju nakladove polozky udrzby v rozpocte nasobnym radom a na strane prijmou nechavaju take nuly ako ty, vid. Halenarska opravena lebo kamos tam ma bytovku za vyse milion e a este aj sami poviete, ze samotna udrzba bude vyrazne drahsia. Ze ty ranajkujes seno, neznamena, ze aj druhi.

              • 2.1.2.3.1.2.1
                Lukas says:

                Nula si Ty a aj saso.Takto sa bav so svojimi kamosmi,alebo sa nebav vobec.Prosim Ta napis nam,ktorym kamosom sa ropredava majetok.A ktory kamos ma bytovku na Halenarskej.Este nam napis,co chces robit s tou budovou.Vsetky cesty co sa robia,tak tam byvaju Brockovi kamarati…..Chlape maj trochu rozhlad,ohladne tej starej budy…Vies ten znalec bol podplateny..

                • 2.1.2.3.1.2.1.1
                  Meno(vyzadovane) says:

                  Ta budova je v centre mesta a nie nahodou ju znalec odhadol na taku sumu, t.j. ked niekto povie, ze je to buda na zburanie, ale chce za nu jednym dychom 3 mil e, tak bud je diletant, alebo klame. Ak je teda jej hodnota taka, moze ju mesto aj do urovne tohto odhadu zalozit a netvrd mi, ze za 3 mil e by s nou nedokazalo urobit nieco zmysluplne, ked nie je nevyuzita(citaj clanok). Ak to tvrdis, co tvrdis, znamena to, ze brockova administrativa je neschopna, amaterska a jedine, co dokaze je zbavit mesto majetku a zadlzovat ho. To totiz tvrdis, ak obhajujes tento krok. A ked uz si chytry ako opicka, kam pojdu mestske organizacie, ktore tam sidlia, do najmu? Nebude to stat dalsie peniaze? 3mil sa prezeru na cyklotrasy, ktore budu rocne stat 5% na udrzbe a este bude mesto platit najomne za ttit a policajtov? Nebude to nehospodarne, ked mesto s prebytkovym rozpoctom ma zdroje a moznosti na opravu svojho majetku, pricom mu s vyssou hodnotou budova ostane? Nie si ty z tych expertov, co odpredaj nadbytocneho pozemku nemocnicou povazuje za hlupost, ale ked sa mesto zbavuje bonitnej veci, tak to budes hajit do absurdnej roviny, lebo to vymyslel poloboh cyklistov?

                  • 2.1.2.3.1.2.1.1.1
                    Lukas says:

                    Chlapče ta budova je na rozpad,tak si to najprv zisti.A je otázkou času kedy to da nejaky statik zavrieť. A nezabúdaj že mesto má viac budov,kde môže presťahovať svojich zamestnancov. Áno Brocino je nás poloboh..

                    • 2.1.2.3.1.2.1.1.1.1
                      Jesus says:

                      Brocino? To je p. Bročka, primátor? Bolohoh? (neboj, ja celkom akceptujem iróniu!) “Nebudeš mať iných bohov okrem mňa!” Skús 10 prikázaní a porozumieť tomu, že Trnava je mesto kresťanských veriacich a takou aj asi bude. Opatrne s tým “polobohom”. Opatrne, Lukáš a to hovorím v dobrom a s láskou. Aby Vás okrem toho zlého Poóra nezačali “žrať” aj tí “zlí” kresťania. Nehovorím teraz o cirkvi. Hovorím o veriacich ľuďoch, ktorí majú neraz niečo ako integritu. Liberalizácia Trnavy im nevyhovuje.

                  • 2.1.2.3.1.2.1.1.2
                    Juraj Fuzák says:

                    Zaklad je pomiesat vsetko dokopy, cyklotrasy, majetok, nemocnicu a teraz si vyberte ne? 😂😂

                    Nie s tou budovou by sa nedalo nic zmysluplne urobit iba ju zburat, je to nazor aj jej autora. Ta budova nema ziadnu hodnotu, tu ma pozemok. Takze diletant si tu jedine ty moj mily, za tieto tvoje mis mase domiesane dokopy.

                    Tieto tvoje poulicne splasky o troch milionoch prejednych na cyklotrasy neviem ci ma vobec zmysel komentovat, ale tak skus si porovnat objem penazi, ktore isli od roku 2014 do ciest a do cyklochodnikov a zistis ze si tragicky smiesny s tymito “zarucenymi” faktami.

                    A porovnavat toto s nemocnicou chce bud totalnu neznalost alebo hlupost. S nemocnicou by si to mohol porovnat keby sme sa napriklad isli predat stanicny park a potom by sme tam po predaji este na vlastny popud zmenili UP na stavebne pozemky. Vidis ten rozdiel? Podla mna vidis ale je ti to jedno, svoj smradlavy oblacik plny nezmyslov si si vypustil tak si spokojny.

                    • 2.1.2.3.1.2.1.1.2.1
                      Ondrej says:

                      Juro to jej ich revir tu sa citia silny ale keby snima nekdo osobne hovori tak sedia jak 5 penez bez hlasky jak Hofto v telefone macher a potom je sneho krotky blbecek ja nic to mi nakazali :D

                    • 2.1.2.3.1.2.1.1.2.2
                      Meno(vyzadovane) says:

                      Opicka, ty si odstrasujuci priklad toho, ze sposti su plny sebavedomia pricom rozumni plni pochybnosti. Kedze ako sam vyssie pises, ze si nic nedosiahol, kde beries tolko sebavedomia, ze sa nemozes mylit? Vies o tom, ze aj zburanie a postavenie noveho je zhodnocovanie a teda nemusis predavat – zbavovat sa bonitneho v neprospech mesta, ktore a zas ti to zopakujem zadlzujete prezieranim penazi na stavby, ktore nie su investiciami, ale doplnkom prinasajucim naklady. Prezradim ti nieco, pretoze si sa snazil vytvorit zdanie umu, nemocnica predavala zastavane plochy a nadvoria – stavebne pozemky kukni mapu, nie parky, ako sa tu snazis svojou hlupostou naznacit. Zmena UR bola o charaktere povolenych stavieb na tych pozemkoch a nie o parkoch a zeleni, to len tvoj prosty kamos lancaric klamal – pouzival populizmus, vy ste vlastne jak ten fico, robite populisticke sracky pre tych jednoduchsich, ktori vam to zeru. A presne toto je problem, ze hlupak, ktory tomu nerozumie nam svojou bezmedznou sebaistotou hlupo rozhoduje o veciach verejnych, co si dokazal vo svojom prispevku – sebavedome preukazanie neznalosti problematiky, na ktoru nemas odbornost. A za tebou zastup sebavedomych blbcov, ktori ti tlieskaju, pretoze tak ako ty, netusia o com, ale mozu.

                    • 2.1.2.3.1.2.1.1.2.3
                      Terasky says:

                      Jesus oni sa postupne učia.Na jar sadili stromi, dali si vykopať jami doviesť stromi s koreňovými balmi a sadili,ako papalaši, trebars Biľak s Brežnevom.Na budúci rok bude v Trnave dúhový pochod na počesť poloboha a bude koniec .

                    • 2.1.2.3.1.2.1.1.2.4
                      Juraj Fuzák says:

                      Stromy sa sadili dva krat a jamy kopali dobrovolnici, tak na Rybnikovej ako aj na Slavii, v dalsom kole sa mozes prist presvedcit, popripade pomoct. Na duhovy pochod mozes ist do Bratislavy, daj si masku aby ta nikto nespoznal a zabijes dve muchy jednou ranou, splnis si svoj tajny sen a nikto sa ti nebude smiat 😂😂😂

          • 2.1.2.3.2
            dynamit says:

            S tou trhavinou s vami po dlhšej dobe maximálne súhlasím – jediné riešenie.

            • 2.1.2.3.2.1
              Terasky says:

              Pracovná metoda s.Juraja Fuzaka je klamstvo, aj stokrát opakovaná lož zostane lžôu. Iba že histotia sa opakuje.

              • 2.1.2.3.2.1.1
                Juraj Fuzák says:

                Sto krat opakovana prazdna fraza, zostane sto krat opakovanou prazdnou frazou pokial neuvedies priklad, tak do toho

  3. 3
    sTToka says:

    V zmysle § 1 zákona č. 138/1991 Zb. o majetku obcí orgány obce sú povinné hospodáriť s majetkom obce v prospech rozvoja obce a jej občanov a ochrany a tvorby životného prostredia.

    Orgány obce a organizácie sú povinné majetok obce zveľaďovať, chrániť a zhodnocovať. Sú povinné najmä udržiavať a užívať majetok, chrániť majetok pred poškodením, zničením, stratou alebo zneužitím, používať všetky právne prostriedky na ochranu majetku, vrátane včasného uplatňovania svojich práv alebo oprávnených záujmov pred príslušnými orgánmi.

  4. 4
    fidelis says:

    Podotykam,ze vobec nevlastnim bicykel.
    Uplne ale suhlasim s tym,aby sa porobilo co najviac cyklochodnikov.Pre decka,pre starsich co auto nemaju alebo nepotrebuju,vseobecne pre ludi co chcu ist bicyklom ale boja sa na ceste.Je ina doba,aut je vraj 7x tolko ako pred revoluciou (niekde som pocul).Je super ze bicykle niekde “zmizli” z cesty,napr.Hospodarska bola pre ne doslova nebezpecna.
    Dovod preco nemam bicykel,je ze nemam kade s nim chodit.Nechcem sa nechat zrazit.Postupne ale tento dovod prevazi to,ze ho nemam kde doma skladovat.To uz je samozrejme moj problem.

  5. 5
    Tomáš says:

    Ak ide o vec dajme bokom osobné urážky. Zelený dom a Tatrasklo su dva rôzne objekty. No ešte predtým mesto je zväčša vždy najdrachsi vlastnik budov, pretože musi verejnym obstaravanim zháňať najlacnejšie riešenia. To neznamená vsetko predať. Ak predať nedovoliť prejesť ale investovat do kúpy. Pozemku ci nehnuteľnosti. Potrebujeme cyklochodniky mimo ciest, parkovacie domy, oddychové zony a vždy to dopadne tak, ze nemáme pozemky. Stále len predávať nema zmysel. Parkovaci dom pri halenarskej sa pýta uz päť rokov napriklad. Veď práve zelený dom bez parkovania je o 30 percent znehodnoteny. To co sa deje na Kapitulskej
    Veľkoplošné parkovanie, az pri sedeniach, priam vystava aut nemôže byť resenim. Peniaze z predaja by mali ísť opäť na zhodnotenie. Otázka tak stojí tak, či mesto vie po predaji zhodnotiť financie, či vie v podmienkach predaja eliminovať špekulácie s pozemkom, aby tam nevyrastol horší problém dopravny, architektonicky a podobne. Treba si začať budovať a mať výnosné budovy. Ak mesto nerospreda napriklad parkovacie miesta a bude ich prevadzkovat, tak parkovaci dom je biznis pre mesto ako je napriklad skládka.

  6. 6
    Lukas says:

    Suhlasim s tebou Tomas,peniaze naviazat napr.na parkovaci dom.Ale to sa inak snazia poslanci,napr.areal Slavia

  7. 7
    ktojepanfuzak says:

    Prosim Vas diskuteri tu v Trnave. To kto je ten pan Fuzak? Nie je on od kotlebocov? To mate poslanca, ktorý posiela obyvatelov na gay príde? amentma s Trnavu

  8. 8
    Punker says:

    Punker ja to. Jak ja. Jak Matej viceprimas. https://m.youtube.com/watch?v=zFeAqVZF3NM Punks not dead. Nenasiraj trnavskyx punkerov debil

  9. 9
    jaroš says:

    Môj názor budovu Tatraskla odpáliť, je to hrôza stavba, a Zelený dom to nájomné je príliš vysoké, neviem neviem kto sa prihlási, uvidíme

Napíš komentár

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.