One Fashion Outlet pri Voderadoch podpísal ďalšie zmluvy

Do prvého slovenského outletového centra ONE Fashion Outlet vo Voderadoch mieria ďalšie z najvýznamnejších športových značiek – Alpine Pro a Puma. Svoju predajňu vo Voderadoch otvorí aj módna značka Marina Rinaldi a návštevníci outletu sa môžu tešiť aj na svetoznáme cukrovinky Jelly Belly. Uvedené predajne spolu obsadia viac ako 800 m2 plochy v prvom slovenskom outlete.

„Sme radi, že postupujeme podľa plánu a zapĺňame náš outlet značkami, ktoré sú pre slovenských zákazníkov atraktívne. Už teraz je isté, že návštevníci nájdu vo ONE Fashion Outlet predajne značiek, ktoré sú najčastejšie zastúpené v európskych outletových centrách. Najsilnejšou značkou v Európe je Nike so 79 predajňami, nasleduje Levi´s so 67 predajňami, Puma s 58 predajňami a 50 predajní má značka Adidas. Všetky tieto značky už uzavreli zmluvy s ONE Fashion Outlet a tento fakt poukazuje na to, že projekt vo Voderadoch spĺňa najvyššie štandardy vyžadované najúspešnejšími outletovými značkami,“ hovorí Vladimír Kozár, projektový manažér ONE Fashion Outlet.

One Fashion Outlet plánujú otvoriť na jeseň 2012

Značka Puma predstavuje mix športového a lifestylového oblečenia a patrí medzi najobľúbenejšie značky na svete. Svoje predajne má vo všetkých veľkých outletových centrách v Európe, ako aj v USA. Ponúka kompletný sortiment pre šport a voľný čas.
„Spoločnosť Puma sa teší, že môže byť súčasťou projektu ONE Fashion Outlet, je to pre nás vynikajúca príležitosť ako odštartovať outletový biznis na novom trhu,“ povedala Nicky Davis, riaditeľka európskych outletových centier spoločnosti Puma.

Alpine Pro je česká značka orientujúca sa na lyžiarske, outdoorové a voľnočasové oblečenie. Momentálne pôsobí na viacerých, nielen európskych trhoch. Je tiež partnerom slovenskej olympijskej výpravy, ktorú bude na najbližších hrách v Londýne obliekať do svojej kolekcie.
„Naša sieť predajní sa neustále rozrastá, v Českej republike sme najväčšou sieťou v oblasti outdoorových aktivít. Na Slovensku už máme sieť 27 špecializovaných predajní. A keďže aj naďalej hľadáme zaujímavé možnosti ako rozšíriť naše pôsobenie, ONE Fashion Outlet nás naozaj zaujal. Poloha aj samotný projekt spĺňa všetko, čo očakávame od moderného nákupného centra,“ povedal Miroslav Jankovič, konateľ Alpine Pro Stores s.r.o.

Marina Rinaldi je prestížny taliansky módny dom patriaci do skupiny Max Mara Fashion Group, zameriava sa na ženskú módu a doplnky vo väčších konfekčných veľkostiach. Jelly Belly je svetoznáma spoločnosť predávajúca želé sladkosti.

„Zástupcovia týchto značiek, ako aj ďalších, s ktorými v súčasnosti rokujeme, indikujú svoju prítomnosť len v jednom outletovom centre na Slovensku. Keďže postupne podpisujú zmluvy s nami, pokladáme to za jasný signál, že sa sústreďujú len na ONE Fashion Outlet,“ uviedol Vladimír Kozár.

One Fashion Outlet sa nachádza sa pri diaľnici D1 vo Voderadoch pri Trnave. V prvej fáze projektu dosiahne rozloha predajnej plochy 15.000 m² a jej otvorenie je naplánované na jeseň 2012. Projekt v hodnote 75 miliónov EUR je iniciatívou spoločnosti Realiz, ktorá spolupracuje s outletovými odborníkmi Rioja Developments. Autorom architektonického riešenia je renomovaný architekt Holder Mathias.

Ulož ako PDF
Napísal 5. decembra 2011 10:28. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Z regiónu. RSS 2.0.


INZERCIA

3 komentáre pre “One Fashion Outlet pri Voderadoch podpísal ďalšie zmluvy”

  1. 1
    Vladimir says:

    Pripomina mi to nedavno dostavane obchodne centrum od Irov pri peugeote, kde pisali, ze uz maju tolko a tolko percent ploch obsadenych.

    Je to taky bioplyn. vaha slov je priamo umerna plynu….internet a paier znesie vsetko
    v Trnave ? ))))))) zabudnite na poriadne ochodne centrum )))

    Thumb up 19 Thumb down 0

    • 1.1
      ttss says:

      presne tak. zatiaľ tam nie je postavané absolútne nič. podľa mňa tam dajú tie stánky po skončení vianočných trhov, vykopú jamu, tam naprší voda a na tie búdy nastriekajú ajdadas, mike a jaguar :D :D

      Thumb up 7 Thumb down 1

  2. 2
    Vladimir says:

    cele to je v zmysle „rozvoja “ mesta. Rozumej: ako ked urobis obchodnu zonu pri Peugeote , kde sa neda dostat pesi z mesta, ani MHD a namiesto kilometra max 1,5 km od centra musis autom mozno 5 km.
    TOTO JE MOZNE LEN V TRNAVE )))))
    Dalsia skvela vec je napr. ako funguje logika veci. Do samsungu ide uplne zbytocne 4 prudova cesta pre nikoho za nase dane a okolo mesta sa buduje cyklotrasa nazyvana OBCHVAT MESTA s oklamanymi krizovatkami , ktore su neprehladne a nebezpecne a iba dvojprudova cesticka, ktora uz po dokonceni bude zapchata.
    PROSTE KLASICKA TRNAVA.
    co tuna treba zmenit ? ludi ?

    Tento komentár získal od vás výborné hodnotenie. Thumb up 26 Thumb down 4

Napíš komentár

reklama
Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané.