reklama

Mesto sa poďakovalo pedagógom pri príležitosti Dňa učiteľov za ich prácu

Pri príležitosti Dňa učiteľov odovzdal primátor Peter Bročka na trnavskej radnici ocenenia pedagógom zo škôl v zriaďovateľskej pôsobnosti mesta za výborné výsledky v školskej a mimoškolskej činnosti.

„Prejav veľkej úcty a vďačnosti patrí nielen oceneným, ale všetkým, ktorí našli svoje naplnenie v školstve,“ povedal Bročka.

obr1
Foto: M. Michalík / mesto Trnava

Ocenenia si prevzali Mgr. Gabriela Hakáčová zo ZŠ na Ulici Jána Bottu, Mgr. Stanislava Belanová zo ZŠ na Ulici Maxima Gorkého, Mária Gavorníková zo ZŠ s MŠ na Ulici Kornela Mahra, Mgr. Ľudmila Treflíková zo ZŠ s MŠ na Spartakovskej ulici, Zuzana Balgavá zo ZUŠ M. Sch. Trnavského, Mgr. Viera Chudá z MŠ na Hodžovej ulici, Jana Kvasničková z MŠ na Okružnej ulici, Mgr. Adriana Šúryová z MŠ na Spartakovskej ulici, Mgr. Janka Lugárová z MŠ na Ulici T. Tekela a Zuzana Čmaradová z MŠ na Vajanského ulici.

(TS mesta Trnava)

Ulož ako PDF
Napísal 27. marca 2015 0:15. Článok je zaradený do rubriky: Aktuálne, Ďalšie správy, Trnava. RSS 2.0.


INZERCIA

7 komentárov pre “Mesto sa poďakovalo pedagógom pri príležitosti Dňa učiteľov za ich prácu”

  1. 1
    Jarmila Nováková says:

    Čo takto znížiť množstvo žiakov na jednu triedu, namiesto trapných ďakovačiek ..

    • 1.1
      TT says:

      Znizit? Ak sme pod priemerom europskym v pocte ziakov na jednu triedu tak tne pocet by sa mal zvysit. Pricom trvat na minimalnom pocte ziakov v kazdej triede. Ktore skoly to nebudu schopne splnit zavriet. Za usetrene peniaze za budovy/ucitelov + dalsie naklady zvysit ostatnym ucitelom platy a zabezpecit dorpavu bus/mikrobus pre dediny kde skoly zrusia. Nechapem naco potrebuju ludia mat v kazdej dedine skolu

      • 1.1.1
        bez slov says:

        Tak si to teda rozmeňme na drobné: a) zvýšenie počtu žiakov v triede znamená zníženie kvality vzdelávania, b) zatvorenie školy znamená zakonzervovanie a údržbu budovy čo znamená náklady na úkor ušetrených energií a úspora sa znižuje, c) prepustení pedagógovia znamenajú náklady štátu tak či tak, akurát budú sedieť doma, budovy budú chátrať, alebo sa klasicky prenájmu, alebo predajú spriazneným dušiam za suché z nosa, d) náklady na prepravu detí spojené s nákupom autobusov, ich prevádzky, údržby a platov šoférov ti otvoria očičká, e) navyše mesto, alebo iná obec by musela mať voľné kapacity na takéto spojenia atď.
        Výsledkom teda budú menej vzdelané deti a napakovaní jedinci z verejného majetku. PS: Minule som zachytil správu, že štát bude platiť podnikom až do cca 700 eur za to, že umožnia praxovať študentom v podnikoch – hlavne že tebe zmýšľaním podobní “západniari” zrušili vybudované strediská odborného výcviku a študentské dielne pri podnikoch, kde študent niekoľko dní do mesiaca pod dohľadom majstra skutočne získaval odbornú prax. Tak niečo podobne navrhuješ teraz aj ty.

      • 1.1.2
        jozo says:

        Prečo je dobre mať školu v dedine ? Lebo je to jeden zo zakladov komunity (ako aj kostel, obchod, hospoda, futbalové ihrisko…) miesto ktoré spojuje obcanov, deťom umožňuje chodiť do školy v mieste bydliska spolu s dalsimi “zo stejnej ulice”…je to tmeliaci prvok. A aj na menšej škole rodineho typu vedia dostať deti kvalitné vzdelanie, učitelia sa im vedia viac venovať, uzsia komunikacia je aj s rodičmi….

        • 1.1.2.1
          bez slov says:

          Jozef, s týmto môže každý rozumný človek iba súhlasiť. Je to veľmi pekne napísaná myšlienka.

  2. 2
    natare says:

    1.1.1
    bez slov píše:
    28. marec 2015 o 11:16 z 178.41.131.123

    Tak si to teda rozmeňme na drobné: a) zvýšenie počtu žiakov v triede znamená zníženie kvality vzdelávania,

    Tak s týmto naozaj nemôžem súhlasiť. V 70-tych a 80-tych rokoch nás bolo v triede minimálne 30, bežne 32, maximálne 35 a dovolím si tvrdiť, že trojkár v tej dobe vedel toľko, čo dnes akože jednotkár. Celkovo nám vyrastá generácia nevzdelancov, bez všeobecného vzdelania a vedomostí. Za to však nemôže počet žiakov v triede, ale celkový prístup k vzdelaniu, a to nielen od pedagógov, ale hlavne od rodičov a samotných žiakov. Nám nikdy nehlásili vopred žiadnu písomku okrem veľkej štvrťročnej, bežne sme písali malé kontrolné písomky a päťminútovky z akéhokoľvek predmetu a za polrok sme mali v žiackej za každý predmet minimálne 8 známok, z matematiky a slovenčiny aj 20. Nie ako dnes ledva po dve známky. A nad týmto by sa mali kompetentní zamyslieť.

    • 2.1
      bez slov says:

      Natare, napísala si pravdu, ale bohužiaľ naďalej si stojím za svojím čo som napísal. Dnes sú detská zlé, drzé a bez rešpektu a to len potvrdzuje moje aj tvoje slová, že menší počet pubertiakov je omnoho viac zvládnuteľný ako keby ich bolo v triede o tretinu viac. Nehovoriac, že sa omnoho viac v triede začínajú prejavovať sociálne rozdiely a podobne.

Napíš komentár

reklama

reklama

reklama

Prihlásiť sa | © Všetky práva vyhradené. trnava-live.sk I Názory vyslovené v diskusiách čitateľov nie sú názormi prevádzkovateľa webu, a ten za obsah týchto názorov nezodpovedá. Rasistické, vulgárne, urážlivé a príspevky mimo témy článku budú vymazané. Redakcia si vyhradzuje právo na zastavenie diskusie v prípade, že komentáre smerujú k vzájomnému napádaniu sa a osočovaniu účastníkov diskusie alebo iných osôb.